Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 2955
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 16 آذر 1395 - 9:44 |

مجری مراسم اسکار ۲۰۱۷ معرفی شد

مجری مراسم اسکار ۲۰۱۷ معرفی شد

«جیمی کیمل»، کمدین و مجری تلویزیونی اجرای مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار را بر عهده خواهد داشت.

این برای اولین بار است که هر چهار مراسم بزرگ جوایز امریکا توسط مجریان تاک‌شوهای نیمه‌شبی اجرا می‌شود.

امسال کیمل برگزاری مراسم امی را هم برای ABC برعهده داشت.«جیمی فالون/Jimmy Fallon» مراسم گوی طلایی را برای شبکه NBC اجرا کرد. «جیمز کوردن/James Corden» مجری مراسم تونی بود و امسال اجرای مراسم موسیقی گرمی را هم برعهده دارد. حالا هم که اعلام شده کیمل مجری اسکار ۲۰۱۷ خواهد بود.

البته کیمل از چندین جهت انتخاب واضحی بود. اولا که امسال برگزاری جوایز امی را برعهده داشت و بسیار خوب عمل کرد. ثانیا ABC از وقتی قرارداد پخش مراسم اسکار را تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرده، نقش پررنگ‌تری در انتخاب مجری دارد و از ابتدا می‌خواست امضای مجری تاک‌شوی نیمه شب خود را پای مراسم اسکار بیندازد. مسئولین آکادمی هم که آن‌قدر دیر به فکر انتخاب مجری افتادند که دیگر انتخاب گزینه دیگری غیرممکن شده بود.

هرچند منابع نزدیک به آکادمی از وجود زمزمه‌هایی مبنی بر روی میز بودن گزینه‌هایی چون «الن دی جنرس/Ellen DeGeners» و «تینا فی/Tina Fey» خبر می‌دادند اما کیمل انتخاب مطمئن‌تری بود. ‌به‌خصوص که کمتر از ۱۲ هفته تا برگزاری مراسم اسکار وقت باقی مانده است. مجری مراسم‌هایی از این دست معمولا ۹ ماه تا ۱ سال زودتر انتخاب می‌شوند. اجرای مراسمی که میلیون‌ها تماشاگر در سراسر جهان دارد، کاری وقت‌گیر و پر زحمت است. کیمل و تیمش به تازگی اجرای یک مراسم را با موفقیت به پایان رسانده‌اند. بنابراین گروه آماده‌ای دارند که سریع‌تر می‌تواند خودش را جمع و جور و آماده مراسم کند. |

جیمی کیمل

جیمی کیمل پیش از این در فیلم‌هایی نظیر «تد ۲/TED»، قسمت دوم «پسر جهنمی/Hellboy» و «پروژه مجهول/Project X» بازیگری را هم تجربه کرده و در «سفر جاده‌ای/Road Trip»، «گارفیلد/Garfield» و «Smurfs 2» صداپیشه بوده است.

این اولین‌بار است که «جیمی کیمل» به عنوان مجری مراسم جوایز سینمایی اسکار انتخاب شده است. سال گذشته «کریس راک» مجری مهمترین جوایز سینمایی جهان بود که البته اجرای او با انتقاداتی نیز مواجه شد.

مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ (یکشنبه ۸ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است این رویداد سینمایی در بیش از ۲۲۵ کشور جهان به صورت زنده به روی آنتن برود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.