Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 31503
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 04 دی 1400 - 12:54 |

محسن چاوشی محبوب ترین خواننده پاپ در رادیو صبا معرفی شد

محسن چاوشی محبوب ترین خواننده پاپ در رادیو صبا معرفی شد

طبق نظرسنجی مردمی در «رادیو صبا » محسن چاوشی محبوب ترین خواننده پاپ در ده سال اخیر شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین ها» كه هر هفته به سراغ ترین ها در حوزه های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی و.. می رود.

روز جمعه سوم دی ماه این برنامه با معرفی لیستی از خوانندگان پاپ به انتخاب محبوب ترین خوانندگان پاپ در ده سال اخیر پرداخت.

موسیقی در دنیای امروز ما نقش مهمی دارد. با پیشرفت تكنولوژی افراد زیادی به عنوان خواننده وارد این صنعت شده‌اند. برخی از آن‌ها را می‌توان در لیست برترین خوانندگان ایران قرار داد. در كشور ما همیشه خوانندگان پاپ ایرانی پرطرفدار بوده‌اند.

در برنامه «ترین ها » خوانندگانی به نامه های «رضا بهرام، بابك جهانبخش، محمد علیزاده، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، رضا صادقی، محسن چاووشی، فریدون آسرایی، گرشا رضایی، سیروا ن خسروی، سینا حجازی و امیدحاجیلی» در لیست محبوب ترین خوانندگان پاپ ده سال اخیر قرار گرفتند، که مخاطبان با شرکت در نظر سنجی این برنامه در طول هفته و زمان پخش برنامه به محبوب ترین خواننده پاپ رای می دادند.

روز جمعه طبق انتخاب تیم «ترین ها » که حاصل کارشناسی داوران برنامه، پیامک های ارسال مخاطبان در طول برنامه و نظرسنجی صورت گرفته در صفحه مجاری برنامه بود، محسن چاوشی به عنوان محبوب ترین خواننده پاپ در ده سال اخیر معرفی شد و احسان خواجه امیری رتبه دوم این رقابت را کسب کرد و جایگاه سوم نیز به بابک جهانبخش تعلق گرفت.

برنامه «ترین ها » در بخشی به نام «زرشك زرین» كه توسط شهره احمدوند اجرا می شود، درزمان پخش برنامه متناسب با موضوع برنامه نظر سنجی دیگری در صفحه مجازی «ترین ها » برگزار می شود، كه شنوندگان به ضعیف ترین گزینه رای می دهند و در پایان برنامه نتایج نظرسنجی اعلام می شود.

روز جمعه سوم دی در این برنامه از بین گزینه های

۱-مسئولین وزارت ارشاد به دلیل اجرای اولین کنسرت موسیقی به یاد هنرمندان درگذشته کرونا در شرایط کنونی

۲- بازیگری خوانندگان در سریال ها بدون داشتن سابقه و دانش بازیگری مانند امیر مقاره و آرش عدل پور

۳-تهیه کنندگان موسیقی به دلیل حمایت از چهره های جدید و بی استعداد خوانندگی

که طبق نظرسنجی مردمی زرشک زرین این برنامه به بازیگری خوانندگان در سریال ها بدون داشتن سابقه و دانش بازیگری مانند امیر مقاره و آرش عدل پور تعلق گرفت.

برنامه «ترین ها » با شروع فصل زمستان روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه كنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی ، نویسندگی فرزانه عرفانی تبار، صدابردار رضا سلیمانی ، هماهنگی مرتضی نظری به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.