Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 33231
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 اسفند 1400 - 14:08 |

محمدرضا حیاتی پس از مدتها به آنتن تلویزیون بازگشت

محمدرضا حیاتی پس از مدتها به آنتن تلویزیون بازگشت

در ششمین شب از برنامه نوروز در راه است معلمان نمونه تهران در کنار محمدرضا حیاتی به ذکر خاطراتی از دوران معلمی خود پرداختند.

به گزارش هنرصدا به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ویژه برنامه استقبال از بهار شبکه پنج سیما در ششمین شب خود، میزبان معلمان و فرهنگیان شهر تهران بود.

در این برنامه همچنین محمدرضا حیاتی، گوینده خبر باسابقه کشورمان پس از مدتها به آنتن تلویزیون بازگشت و در کنار معلمان نمونه شهر تهران خانم سوسن اژدری و آقایان بهزاد زنجانی نژاد و غلامرضا شمسایی و همچنین مجید اخشابی خواننده خوب ایران لحظات شاد و مفرحی برای بینندگان شبکه فراهم کردند.
آقای حیاتی که سالها پیش و همزمان با شغل گویندگی خبر به شغل شریف معلمی اشتغال داشته و معلم زبان انگلیسی بوده است در این برنامه در مقایسه سختی گویندگی خبر و معلمی گفت: معلمی بسیار سخت است به حدی که من نتوانستم آن را ادامه دهم و نزدیک به ۳ سال در شغل شریف معلمی به تدریس مشغول بودم.
وی به ذکر خاطرات دوران نوجوانی خود در مدرسه پرداخت و گفت: همیشه در درس ادبیات و انشا و زبان انگلیسی نمره ۲۰ می گرفتم به حدی که ازین ماجرا خسته می شدم و خاطرم هست روزی به عمد برخی سوالات را غلط پاسخ دادم تا نمره کمتر از ۲۰ بگیرم.
سوسن اژدری که برگزیده آراء مردمی شد معلم زبان انگلیسی منطقه ۱۵ تهران است که به صورت جهادی هم به سیستان و بلوچستان سفر و تدریس می کند و هم به کودکان کار به صورت رایگان آموزش می دهد.
وی تدریس به کودکان نیازمند را کاملا امری قلبی توصیف و با اشاره به همکاری پدران و مادران در امر آموزش مجازی در ایام کرونا از آنها تقدیر و تشکر کرد.
بهزاد زنجانی نژاد دیگر معلم مهمان برنامه که همه دروس اختصاصی اعم از ریاضی و شیمی را تدریس می کند دومین نفر در نظرسنجی مردم قرار گرفت و گفت: در ۱۹ استان کشور به صورت مجازی تدریس داشتم و دانش آموزان تهران و اصفهان بازیگوش ترین دانش آموزانم بوده اند.
غلامرضا شمسایی هم که دبیر فیزیک است و در رتبه سوم آراء مردمی قرار گرفت، پیش از معلمی مهندس مکانیک بوده و در کارخانه ای مشغول به کار بوده و از آنجا که به شدت به انتقال دانش خود به دیگران علاقه داشته، از شغل خود استعفا می دهد و به حرفه معلمی مشغول می شود.
در بخش دیگری از این برنامه معلمان به ذکر خاطرات شیرین خود از دوران معلمی پرداختند و مجید اخشابی و گروه آوازی تهران نیز با اجرای موسیقی زنده لحظات خوشی برای بینندگان رقم زدند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.