Wednesday, 22 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 34846
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 خرداد 1401 - 16:57 |

محمدرضا علیمردانی: پر كاری من را از حاشیه دور نگه می‌دارد.

محمدرضا علیمردانی: پر كاری من را از حاشیه دور نگه می‌دارد.

محمدضا علیمردانی درگفتگو با «صباهنگ» رادیو صبا درباره حضورش در عرصه های مختلف هنری كم حاشیه بودنش توضیح داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا است، كه با پخش ترانه های درخواستی، فضای شادی را برای مخاطبان این شبكه ایجاد می كند.
این برنامه با بخش های «گزارش»، «موسیقی فیلم»، «تكمیل شعر»، «تركیب ترانه»، «نمایش ترانه» و «مهمان ویژه» هر روز از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۹ راهی آنتن رادیو صبا می شود.
این برنامه در بخش میهمان ویژه هر روز میزبان یكی ا زهنرمندان عرصه موسیقی می شود.
صباهنگ در میزبانی محمدرضا علیمردانی هنرمند خوب كشورمان با وی درباره فعالیت های در عرصه های مختلف هنری گپ و گفت صمیمی داشت.
محمدرضا علیمردانی صداپیشه، بازیگر، خواننده ،مجری، استندآپ كمدین و دوبلور خوب كشورمان در گفتگو با رادیو صبا درباره شروع فعالیتش در عرصه هنر گفت: در سال ۱۳۷۰ با بازیگری تئاتر پا به این عرصه گذاشتم، اولین تجربه تصویری را قرار بود دربخشی از برنامه جنگ آفتاب در شبكه ۲ سیما به كارگردانی حمید فرخ نژاد داشته باشم كه ۱۰ قسمت آن ضبط شد و من از قسمت چهارم وارد این بخش می شد كه متاسفانه پخش این برنامه بعد از سه قسمت متوقف شد و حضور در برنامه «نوروز ۷۶» به كارگردانی داریوش كاردان اولین تجربه تصویری من در تلویزیون شد.
با بازی یك نقش منفی معروف شدم
علیمردانی درباره معروف شدن خودش در بین مخاطبان توضیح داد، در هنر و بازیگری از یك زمانی به بعد كار شما بیشتر به چشم می آید و پر رنگ تر دیده می شوید و این اتفاق برای من از «سریال پایتخت» و بازیگری یك نقش منفی دوست داشتنی شروع شد. البته حضور من به عنوان مهمان احسان علیخانی در برنامه «ماه عسل» روی شناخته شدن من تاثیر بسیاری داشت.
به خاطر مشغله زیاد حاشیه ندارم
مجری برنامه از محمدرضا علیمردانی پرسید «چرا با كار در حوزه های مختلف هنری مثل صداپیشگی، بازیگری، خوانندگی و نوازندگی حاشیه نداره؟» و در پاسخ شنید،جواب این پرسش در خود این سوال است، زمانی كه شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید وقتی برایتان باقی نمی ماند كه به حاشیه ها بپردازید، حاشیه ها زمانی پا می گیرند كه شما وقت لازم برای واكنش به حرف ها و رفتارهایی كه درباره شماست را داشته باشید و این پر كاری من را از حاشیه دور می كند.
خوانندگی را از آواز خوانی در انیمیشن ها شروع كردم
محمدرضا علیمردانی درباره شروع فعالیت در عرصه خوانندگی به صباهنگ توضیح داد، از دهه ۸۰ در دوبله انیمیشن ها گاهی مجبور میشدیم به جای شخصیت های كارتونی آواز خوانی داشته باشیم و من كم كم به این هنر علاقه مند شدم و با تشویق دوستان پا به این عرصه گذاشتم و خدا را شكر مورد اقبال برخی از مردم قرار گرفته است.
آرزوها و حسرت های هنری
هنرمند خوب كشورمان در پایان درباره آرزوها و حسرت هایش درعرصه هنر و بازیگری صحبت كرد و گفت: در این عرصه بیشتر حرفه ها را من تجربه كردم و برنامه كاری و زندگی ام را طوری مرتب كردم كه به همه آنها برسم. دوستان نزدیك من با شناختی كه از من دارند مرا برای كارگردانی تشویق می كنند ولی من هنوز نتوانستم خودم را راضی كنم كه پا به این حرفه بگذارم. وی افزود : بازی با مرحوم شكیبایی از حسرت های زندگی هنری ام هست و آرزو دارم با پرویز پرستویی همكاری داشته باشم و كنار او بیاموزم
برنامه «صباهنگ» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ به تهیه كنندگی سیامك احمدی پور و اجرای فریبا باقری تقدیم شنوندگان رادیو صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.