Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 36335
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 11:11 |

مخاطبان رادیو صبا بازیگر می شوند

مخاطبان رادیو صبا بازیگر می شوند

برگزیدگان چالش بازیگری طنز رادیو صبا روز سه شنبه ۲۲ شهریور برای رقابت حضوری به ساختمان شهدای رادیو می آیند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، در سایت این شبكه رادیویی برای مخاطبان فرصتی فراهم شده است كه می توانند در حوزه‌های مختلف نویسندگی، گویندگی و بازیگری برای این شبكه تولید محتوا داشته باشند.
در همین راستا مسابقات دوره ای صباگو در قالب چالش گویندگی و اجرا برگزار می شود. چالش گویندگی رادیو صبا در آخرین فراخوان اعلام جذب بازیگر طنز داشته است كه با انتشار این خبر و اعلام فراخوان از دوم مرداد تا زمان پایان فرصت ارسال آثار در سامانه هدهد رادیوصبا بیش از هزار فایل صوتی برای شركت در این چالش رسید.
بعد از ارزیابی فایل های صوتی رسیده توسط كارشناسان ۵۰ نفر برای شركت در آزمون حضوری انتخاب شدند كه برگزیدگان روز سه شنبه ۲۲ شهریور برای آزمون حضوری در استودیو شماره ۸ ساختمان شهدا حاضر می شوند، از بین این افراد كسانی كه قابلیت بازیگری و طنازی لازم در اجرای رادیویی را داشته باشند انتخاب می شوند.
برای این علاقه مندان یك دوره آموزشی درنظر گرفته شده است كه بعد از گذراندن این دوره می توانند به عنوان كارآموز به تیم بازیگری «شهر فرنگ» اضافه شوند و با كسب تجربه در این برنامه از بازیگران طنز رادیویی خواهند شد.
گفتنی است داوری این مرحله توسط «حمید رضا افتخاری مدیر شبكه رادیویی صبا،مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا و ساجد قدوسیان كارگردان و سردبیر شهر فرنگ» انجام می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.