امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
- ویژگی های آدم های زرنگ در «ماجراهای من و بابام» رادیو صبا
- بررسی اتفاق های مهم ورزشی در برنامه «ورزش ایران»
- «نبرد اولین ها» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد
- بررسی سلامت اجتماعی در «عصری نو» رادیو سلامت
- همراهان واحد دوبلاژ سیما از شگفتی های این حرفه جذاب می گویند
- سیرتا پیاز خشك كردن میوه روی آنتن رادیو صبا
- بزرگداشت سالروز حادثه ۵ اردیبهشت در رادیو ایران
- فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره رادیویی پژواک اعلام شد
- فریدون محرابی با «اولین ها» به رادیو نمایش می آید
- داستان ترجمه اثار علمی در«جهان ترجمه» رادیو فرهنگ
مدیریت ارتباط با مشتری در «پاکار» رادیو اقتصاد
برنامه «پاکار» چهارشنبه ۹ آذر ماه با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ در خدمت شنوندگان خواهد بود.
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مدیریت ارتباط با مشتری به زبان ساده میگوید که اگر قرار است کسبوکار شما دوام بیاورد، به یک استراتژی برای آینده نیاز دارید که حول مشتریان شما متمرکز باشد و با فناوری مناسب هم اجرا بشود. قطعا شما هم در کسبوکارتان اهدافی برای فروش، فعالیتهای تجاری و سودآوری دارید؛ اما زمانی که نوبت به دریافت اطلاعات به روز و قابل اعتماد در مورد پیشرفتتان میرسد، چطور جریان دادههای دریافتی از فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و همینطور اطلاعات گرفته شده از شبکههای اجتماعی را به اطلاعات مفید تجاری تبدیل میکنید؟
کارشناسان در برنامه امروز در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و کاربردهای آن در کسب و کارها میگویند.
برنامه «پاکار» شنبه الی چهارشنبه به تهیه کنندگی مهدی شیار ساعت ۱۴:۵۰ از رادیو اقتصادموج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش میشود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.