Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48845
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1403 - 14:31 |

مدیریت مالی با «دخل و خرج» رادیو صبا

مدیریت مالی با «دخل و خرج» رادیو صبا

رادیو صبا با برنامه‌ای جدید تحت عنوان «دخل و خرج» با موضوع مدیریت مالی بهتر مخاطبانش را همراه می‌كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دخل و خرج» عنوان یكی از برنامه‌های جدید این شبكه رادیویی است كه در فضایی متفاوت مخاطبان را دعوت به مدیریت مالی می‌كند.

امیر اكبری، تهیه‌كننده و مجری این برنامه در توضیح «دخل و خرج» خاطرنشان كرد: امروزه با افزایش تورم و تغییر شرایط اقتصادی به خصوص افزایش هزینه‌های اقتصادی نمی‌توانیم براساس آنچه خواسته‌ ما هست و مد نظر داریم، خرج كنیم به همین دلیل ممكن است با مسائل مالی مواجه شویم كه برای برطرف كردنشان نیاز داریم روش‌های مدیریت هزینه زندگی را بشناسیم.
وی ادامه داد: پول، عامل مهمی است كه می‌تواند در خوشبخت بودن یا نبودن انسان‌ها موثر باشد و همه افراد به دنبال افزایش پول خود هستند تا بتوانند كارهایی را كه دلشان می‌خواهد، انجام بدهند تا در نهایت احساس رضایت و خوشبختی كنند. ما در این برنامه به دنبال این نیستیم كه به مردم بگوییم خرج نكنید و پس‌انداز كنید، این برنامه راهكارهای ساده‌ای برای ترك عادت‌های بد اقتصادی ارائه می‌كند تا با درآمدی كه داریم زندگی خوبی داشته باشیم.

این برنامه‌ساز یادآور شد: در این برنامه مردم را به مشاركت‌های اقتصادی دعوت می‌كنیم و به آنها راهكارهایی پیشنهاد می‌كنیم تا با سرمایه‌های اندكی كه دارند كسب و كار راه بیندازند و به دنبال كسب درآمد باشند.
«دخل و خرج» در هر قسمت یك موضوع اقتصادی را بیان می‌كند و از نگاه‌های متفاوت به نقد و بررسی آن می‌پردازد و در پایان نظر كارشناسان اقتصادی و روانشناسی را پخش می‌كند.

«دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه‌كنندگی و اجرای امیر اكبری از رادیوصبا پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.