Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 31358
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 27 آذر 1400 - 13:04 |

مدیر مدرسه به روایت یک خواننده راهی آنتن صبا میشود

مدیر مدرسه به روایت یک خواننده راهی آنتن صبا میشود

مهرزاد عسگری روایتگر داستان مدیر مدرسه در برنامه القصه رادیو صبا میشود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا مهرزاد عسگری خواننده خوب کشورمان روایتگر داستان مدیر مدرسه به قلم جلال آل احمد در برنامه القصه رادیو صبا میشود.
وی از سال ۸۲ با آهنگسازی و تنظیم آهنگ وارد عرصه موسیقی شد و هم اکنون از خوانندگان خوب کشورمان است و هم اکنون در رادیو صبا با هنرمندی تمام داستان مدیر مدرسه را در برنامه القصه برای مخاطبان می‌خواند.
مهرزاد عسگری درباره داستان مدیر مدرسه گفت: این داستان مدیر شدن یک معلم در مدرسه را روایت می‌کند به امید زندگی و روزگاری بهتر ولی با اتفاقات و ماجراهایی رو به رو می شود که تصمیم به استعفا می گیرد.
وی افزود: در این برنامه من علاوه بر روایتگری داستان جای تمام شخصیت های قصه بازی می کنم و تهیه کنندگی کار نیز بر عهده خودم است.
وی درباره گویندگی و داستان خوانی گفت: از کودکی به گویندگی و داستان خواندن علاقه مند بودن و با خواندن داستان هایی که دوستان نوشته بودند شروع کردم و آن ها را در صفحه شخصی خودم در فضای مجازی منتشر میکردم و وقتی مورد استقبال قرار گرفت تصمیم به تولید کتاب صوتی گرفتم.

شنوندگان می تواند داستان مدیر مدرسه را از روز یکشنبه با هنرمندی مهرزاد عسگری هر روز ساعت از رادیو صبا بشنود. رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.