Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 34946
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 28 خرداد 1401 - 11:22 |

مرور «مجله سالمندی» در رادیو

مرور «مجله سالمندی» در رادیو

برنامه مجله سالمندی که به موضوعات سالمندان اختصاص دارد روز شنبه ۲۸ خرداد ماه از رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه رادیویی با مجری کارشناسی زهرا حاجی زاده روزهای شنبه از ساعت ۱۵ به مدت یک ساعت زنده از رادیو سلامت پخش می‌شود. با توجه به اینکه هشت میلیون از جمعیت ایران سالمند هستند به همین دلیل این برنامه به مسائل حوزه جسمانی و روحی سالمندان می‌پردازد.
مشکلات سلامت سالمندان با حضور متخصصان در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد. برنامه یک هفته در میان به تهیه‌کنندگی ملیحه کاظمی و نازیلا نظمی‌پخش می‌شود و شامل آیتم‌های متنوع است. یکی از آیتم‌ها با نام شهروند ارشد پخش می‌شود و نگاه برنامه سازان در این آیتم به سالمندانی است که بازنشست شده‌اند اما فعالیت های اجتماعی دارند.
بخشی دیگر از برنامه به گپ‌وگفت با سالمندان اختصاص دارد و از یک سالمند دعوت می‌ شود و با او درباره مسائلش صحبت خواهد شد. همچنین در بخش گفت‌وگوی پزشکی به سوالات سالمندان پاسخ داده می‌شود. آیتم توان‌یاب هم بسته شنیدنی است. در مجموع تلاش شده برنامه برای سالمندان مفید و کاربردی باشد. برنامه مجله سالمندی روز شنبه ۲۸ خرداد به دردهای شانه اختصاص دارد و دکتر شاهرضایی متخصص ارتوپدی و فلوشیب شانه درباره موضوع برنامه صحبت می‌کند

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.