Wednesday, 22 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45641
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 01 آذر 1402 - 14:52 |

مریم نشیبا در «شب بخیركوچولو» قصه های آموزشی می گوید

مریم نشیبا در «شب بخیركوچولو» قصه های آموزشی می گوید

مریم نشیبا در برنامه ماندگار و شنیدنی «شب بخیر كوچولو» رادیو ایران، چهارشنبه اول آذر، ساعت ۲۱:۳۵ برای كودكان قصه «میلاد و اسباب بازی ها» را می گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، «شب بخیركوچولو» تركیب رادیو به عنوان یك رسانه خیال‌انگیز و بحث قصه و قصه‌گویی است كه با تخیل سر و كار دارد و مریم نشیبا به عنوان مجری برنامه موجب شده است كه بعد از سال ها «شب بخیر كوچولو» هنوز از شنیدنی ترین برنامه های رادیو باشد.

گلریز وكیلی تهیه كننده این برنامه بیان كرد: چهار دهه از عمر این برنامه می‌گذرد، همه شنوندگان رادیو با این برنامه خاطره دارند و یكی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین برنامه‌های رادیو ایران است.

وی ادامه داد: تلاش ما در «شب بخیر كوچولو» بر آن است كه قصه های آموزنده را برای كودكان انتخاب كنیم، وی به قصه «میلاد و اسباب بازی ها» اشاره كرد و گفت: در این قصه به زبان ساده به كودكان می گوییم برای گرفتن وسایل دیگران یا دیدن آن باید از صاحب آن وسیله اجازه بگیرند و آنها را با حریم شخصی آشنا خواهیم كرد.
گفتنی است «شب بخیر كوچولو» با اجرای مریم نشیبا و تهیه كنندگی گلریز وكیلی از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۲۱:۳۵ از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.