Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 12993
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 شهریور 1398 - 13:04 |
از رادیو صبا بشنوید

مسابقه تعاملی «همپای صبا» در ماه محرم پخش می شود

مسابقه تعاملی «همپای صبا» در ماه محرم پخش می شود

محسن جواهری تهیه کننده مسابقه زنده “همپای صبا” از پویشی با حال و هوای ماه محرم در رادیو صبا خبر داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، “همپای صبا” عنوان برنامه ای است که به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) و یارانش در قالب مسابقه پیامکی بصورت زنده پخش می شود.

محسن جواهری تهیه کننده این برنامه گفت: سعی داریم با آیتم های مختلف مخاطبان و محبان اهل بیت (ع) را در این ایام با خود همراه کنیم.

وی ادامه داد: در این برنامه بخشی به نام “به رسم ادب” داریم که مخاطبان جملات و دل گویه های خود را بیان می کنند. در بخش دیگری به آداب و رسوم شهرهای مختلف ایران در ماه محرم از زبان هموطنان عزیزمان می پردازیم. همچنین درباره هیئت های عزاداری می گوییم و در بخش “شما چکار می کنید؟” موقعیتی با مفاهیمی مثل گذشت، ایثار و فداکاری برای آن ها توصیف می کنیم و از آنها می پرسیم اگر شما در آن موقعیت قرار می گرفتید چه کار می کردید. در آیتم “راوی کوچک” هم نگاه کودکان را درباره محرم و حال و هوای این ماه منعکس می کنیم.

جواهری درباره پویش و بخشی که در برنامه به آن جایزه نیز تعلق می گیرد، توضیح داد: در بخشی از برنامه متنی از یک کتاب ، برشی از یک فیلم یا موسیقی محرمی برای مخاطبان در نظر گرفته می شود و آن ها باید نام و اطلاعات مربوط به آن اثر را حدس بزنند. در پایان این بخش نیز به قید قرعه به ۳ نفر از شنوندگان که پاسخ درست داده اند جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین در راستای تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان پویشی راه اندازی کرده ایم که از این طریق همراهان رادیو صبا می توانند تصاویر، فایل های صوتی و ویدئوهای خود را با موضوع محرم و عزاداری در این ماه، در وب سایت شبکه به نشانی WWW.radiosaba.ir برای برنامه ارسال کنند تا در رادیونمای شبکه منتشر شود.

مسابقه زنده “همپای صبا” به تهیه کنندگی و نویسندگی محسن جواهری با گویندگی مهدی پر شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ از رادیو صبا پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.