Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44294
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 مهر 1402 - 11:30 |
به مدیریت دوبله امیر صالح کسروی

مستند «در سایه یازده سپتامبر» با گویندگی ۲۷ نفر دوبله شد

مستند «در سایه یازده سپتامبر» با گویندگی ۲۷ نفر دوبله شد

مستند «در سایه یازده سپتامبر» با گویندگی ۲۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند سیاسی محصول ۲۰۲۱ آمریکا از شبکه افق پخش شده است.

مدیر دوبله این مستند امیرصالح کسروی است. رضا آفتابی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیک محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، الهام چارانی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، امیر حکیمی، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، محمدطاهر ابوالقاسم، علی منانی، اسفندیار مهرتاش، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و امیرصالح کسروی صداپیشه های این اثر هستند.

این مستند روایت عده‌ای از سیاه پوستان بیگناهی است که به جرم همکاری با القاعده در حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر دستگیر و زندانی شدند.
فیلم یکی از جمله آثاری است که سعی در واکاوی و بررسی فضای عمومی و سیاسی پارانویاززده‌ی امریکای پس از یازده سپتامبر دارد که به گروه های زیادی از جمله مسلمانان به عنوان تروریست نگاه می شد و به همین خاطر تحت ظلم و بدرفتاری های زیادی قرار می گرفتند. فیلم تلاش دارد ریشه ها و دلایل این امر را واکاوی کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و دوبله، پس از آماده سازی از شبکه‌ی افق، برای مخاطبان پخش شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.