Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 32420
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 06 بهمن 1400 - 19:50 |

مستند پرتره دوبلور پیشکسوت رونمایی می شود+ تیزر

مستند پرتره دوبلور پیشکسوت رونمایی می شود+ تیزر

آیین پاسداشت شهروز ملک آرایی بازیگر تئاتر، گوینده دوبلاژ و خواننده ایرانی و رونمایی از مستند «ملک شهروز» ۹ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «ملک شهروز»  مستند پرتره شهروز ملک آرایی از تولیدات جدید شبکه مستند سیما شنبه ۹ بهمن ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور مدیران شبکه مستند سیما و جمعی از هنرمندان عرصه دوبله و دوستداران فرهنگ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.
این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی در ۵۲ دقیقه به جنبه‌های مختلفی از زندگی کاری استاد ملک آرایی  می‌پردازد.
توکلی درباره این مستند گفت: «ملک شهروز» پرتره استاد شهروز ملک آرایی سال ۹۹ کلید زده و اردیبهشت سال ۱۴۰۰ آماده پخش شد، اما چون  با مدیران شبکه درباره برگزاری مراسم پاسداشتی برای این هنرمند توافق داشتیم،  کار از تلویزیون پخش نشد.
او گفت: متاسفانه با توجه به همه گیزی کرونا و مسائلی مثل بسته بودن سالنها و .. شرایط برای برگزاری این مراسم و رونمایی از مستند «ملک شهروز» فراهم نبود،  قصد داشتیم مراسمی در شب تولد این استاد بزگوار برگزار کنیم که متاسفانه کسالت داشتند؛  در نهایت برنامه ما به روز شنبه ۹ بهمن موکول شد.
این کارگردان ادامه داد: شهروز مُلک‌آرایی زادهٔ ۱۳۲۰ در ملایر  هنرمندی است که به تیپ سازی های فوق العاده اش در عالم دوبله شهره است و از نقش گویی‌های برجسته او می‌توان از شخصیت کاپیتان لینچ در کارتون ماجراهای گالیور و آقای ووپی در کارتون تنسی تاکسیدو نام برد.
او گفت: در این مستند شوکت حجت و تورج نصر از پیشکسوتان دوبله و صدا هم  ما را همراهی کردند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.