Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 40212
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 اسفند 1401 - 22:28 |

مسعود پوراسکویی: همیشه دوست دارم که در لحظه تحویل سال در رادیو باشم

مسعود پوراسکویی: همیشه دوست دارم که در لحظه تحویل سال در رادیو باشم

مسعود پوراسکویی پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش ضمن تبریک عید نوروز، جوانان را با یک توصیه راهی سال جدید کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مسعود پوراسکویی یکی از پیشکسوتان شبکه رادیویی ورزش است که از زمان افتتاح این شبکه، با صدای گرم و صمیمی خود همراه مخاطبین و شنوندگان است. به بهانه آغاز بهار طبیعت پای صحبت‌ها و خاطرات این پیشکسوت رادیویی نشستیم.

فرارسیدن نوروز باستانی را به همه هموطنانم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امیدوارم سال ۱۴۰۲ شمسی سالی پر از موفقیت و بهروزی برای همه باشد. با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان امیدوارم که طاعات و عبادات همه مورد توجه درگاه احدیت قرار بگیرد.

من مسعود پوراسکویی متولد ۲۳ خرداد سال ۱۳۱۸ هستم. یکی از بنیان گذاران شبکه رادیویی ورزش در هشتم تیر ماه سال ۷۸ بودم. زمانی که رادیو ورزش راه‌اندازی شد، ۵ نفری بودیم که این شبکه را راه انداختیم. از همان سال تا کنون من در این شبکه رادیویی مشغول به کار هستم.

همیشه دوست دارم که در لحظه تحویل سال در رادیو باشم چرا که ۲۳ سالی است که از عمر رادیو ورزش می‌گذرد و هر سال خداوند این توفیق را نصیب من کرده تا آغاز سال جدید را اعلام کنم. امیدوارم امسال هم این توفیق نصیب بنده شود و زنده باشم و بتوانم آغاز سال جدید امسال را هم اعلام کنم.

با توجه به اینکه ما ورزشی هستیم، خاطرات تلخ و شیرین زیادی را در طول دوران کاری خود تجربه کرده و من همیشه اسم آن را اشک ها و لبخندها می‌گذارم. یکی از شیرین‌ترین خاطرات من مربوط به برد تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم استرالیا است که در آن بازی موفق شدیم بازی را به تساوی کشانده و به جام جهانی راه پیدا کنیم.

در پایان برای دوستان جوانم این صحبت را دارم که همیشه با عشق به کارشان نگاه کنند. البته این درست است که امروزه پول حرف اول را می‌زند ولی اعتقاد من این است که پول را در درجه دوم قرار داده و اولویت اول را به کار و علاقه خود قرار دهند. حتما در خصوص کاری که می‌خواهند انجام دهند، مطالعه داشته باشند. عشق داشتن به کار بسیار در موفقیت آنان موثر است همانطور که باعث موفقیت خود من شده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.