Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 20726
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 10 شهریور 1399 - 12:15 |

مشارکت در «پویش نذر ماسک» رادیو تهران

مشارکت در «پویش نذر ماسک» رادیو تهران

خیرین می توانند در پویش سلامت محور«نذر ماسک» که با عنوان چند نفس تا سلامتی از رادیو تهران روی آنتن می رود، مشارکت داشته باشند.

مریم آصفی، تهیه کننده برنامه تهران کلینیک گفت: «نذر ماسک» با عنوان چند نفس تا سلامتی را از ابتدای هفته در برنامه«تهران کلینیک» رادیو تهران در راستای سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت استفاده همه افراد برای ماسک طراحی کرده ایم، حضرت آقا هم به پویش من ماسک میزنم پیوستند و با ایجاد سبک جدید زندگی سالمِ که متناسب با شرایط کروناست، نذورات ماه محرم و صفر هم می توانند جزو این سبک زندگی جدید باشند.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ما برای اینکه همه اقشار بتوانند نذورات شان را ادا کنند، از کوچکترین چیز یعنی ماسک که هزینه زیادی ندارد شروع کردیم؛ شهروندان می توانند به جای نذورات متداول، نذوراتی مانند؛ لباس، تجهیزات پزشکی برای کادر درمان، الکل، دستکش و… نذر کنند. حتی افراد می توانند اهدای خون و پلاسما و.. داشته باشند. به دلیل این که برنامه سلامت محور، تمرکز نذورات هم بر اقلام پزشکی است.
تهیه کننده برنامه خاطر نشان کرد: نامگذاری پویش هم در راستای پویش گذشته(چند قدم تا سلامتی) که برای پیاده روی بود انتخاب شده است؛ در پویش قبلی وزیر بهداشت و اعضای وزارت بهداشت هم روی آنتن به پویش ما پیوستند و قرار شده بود که در اسفندماه سال گذشته همایشی ملی داشته باشیم که متاسفانه کروناویروس مانع شد.
گفتنی است؛ خیرین می توانند از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۲۰۲۰۴۲۶۷۵ در پویش نذر ماسک از رادیو تهران مشارکت داشته باشند.
«تهران کلینیک»، برنامه ای در حوزه پزشکی، بهداشت و سلامت و روانپزشکی است که با بررسی مسائل روز پزشکی از ساعت ۱۰ صبح روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز روی آنتن رادیو تهران می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.