Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 48651
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1403 - 18:57 |

معرفی «باروت خیس» در «چاپخانه» رادیو فرهنگ

معرفی «باروت خیس» در «چاپخانه» رادیو فرهنگ

كتاب های « اخلاق زیستی» و« باروت خیس» یكشنبه ۲ ازدیبهشت در برنامه «چاپخانه» رادیو فرهنگ معرفی می‌شوند.

به گزارش هنرصدا، «چاپخانه» برنامه‌ای از گروه كتاب با موضوع معرفی تازه‌های نشر و گفتگو با نویسندگان و مترجمان است كه در برنامه این هفته ضمن گفتگو با نویسندگان این دو كتاب آثارشان معرفی می‌شود.
در بخش نخست برنامه «محمدرسول تبیك» به‌عنوان كارشناس مجری با با «ندا شیرین» نویسنده كتاب «اخلاق زیستی» گپ و گفتی دارد .كتاب اخلاق زیستی: مطابق با سرفصل گروه زیست شناسی، وزارت علوم نوشته ندا جگرگوشه شیرین، توحید پیری قراقیه، عباس دوستی، صابر كبیری سامانی در ۱۸۰ صفحه از نشر دانشیاران ایران است.در بخش دوم برنامه «سمیه جمالی» با « زهرا اسعدبلنددوست» نویسنده كتاب «باروت خیس» از انتشارات «كتابستان معرفت» گفتگو می كند‌باروت خیس یك روایت مهیج و امنیتی است از حاج قاسمی كه نمی شناسیم.این كتاب داستانی جذاب را روایت میكند كه در آن یك خبرنگار غیر معمولی، برای رسیدن به هدفی بزرگ، همه جا را زیر و رو می كند. سینه اش انبار باروت است اما جز برای سركوب احساس تربیت نشده. حالا او تمام آسیای غربی را جستجو كرده تا در عراق به مقصودش برسد.

برنامه « چاپخانه» با گویندگی لیدا وحیدی و تهیه كنندگی زهرا نصرالهی، یكشنبه‌ها ساعت ۲۱ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.