Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 11460
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 05 تیر 1398 - 10:13 |

معرفی برنامه های تابستانی رادیو سلامت

معرفی برنامه های تابستانی رادیو سلامت

رادیو سلامت تابستان امسال هم چون همیشه با برنامه های متنوع و جذاب به دنبال دانش،آگاهی و ارتقا سطح سلامت خانواده های ایرانی است.

کافه سلامت: مجله عصرگاهی است که هر روز از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ تقدیم شنوندگان رادیو سلامت می شود.این برنامه یک هفته تحت مدیریت گروه بهداشت و تندرستی به مهارتهای زندگی،سلامت جسم و بهداشت فردی می پردازد و در هفته مقابل گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت با گفت و گو از سبک زندگی سالم، سواد رسانه ای،ورزش و ارتباط میان فردی کافه سلامت را تقدیم مخاطبان می نماید.

کارگاه سلامت: در کارگاه سلامت حفظ و نگهداری از سلامتی را یاد میگیریم.کارگاه سلامت عنوان برنامه ایست که روزهای چهارشنبه ساعت ۱۹:۱۰ از رادیو سلامت پخش می شود و با حضور دو کارشناس و جمعی از مخاطبان در مورد عوامل،علائم،راههای پیشگیری و کنترل بیماریهای شایع اطلاعات مفیدی را به مخاطبان ارائه می کند.جهت مشارکت بیشتر مخاطبان در فصل تابستان،کارگاه سلامت در فرهنگسراها و اماکن عمومی فرهنگی تولید می شود.
مهارت های عاطفی و توجه به سلامت جنسی یکی از تاثیر گذارترین عوامل در ایجاد یک رابطه سالم و پایدار بین زوجین است و رادیو سلامت در برنامه حریم آرامش به این مهم می پردازد.حریم آرامش برنامه ایست با موضوع آموزش مهارتهای عاطفی و سلامت جنسی به زوجین که هر هفته پنجشنبه ها ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه رادیویی سلامت تقدیم مخاطبین می شود.
در سال رونق تولید رادیو سلامت به سراغ تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور می رود.”فصل دوم” عنوان برنامه ایست که دوشنبه ها ساعت ۹ صبح از رادیو سلامت پخش می شود و موضوع آن معرفی تولیدکنندگان موفق در حوزه سلامت و بهداشت و ارائه راهکار برای تشویق بیشتر تولید کنندگان و جذب حمایتهای ملی است.

شنبه ،دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۹:۱۰ رادیو سلامت با مخاطبان از موضوعات روز سخن می گوید.”افق روشن” نام برنامه ایست از رادیو سلامت که هر هفته روزهای زوج ساعت ۹:۱۰ با موضوعات مختلف حوزه شهری و مسائل مبتلا به مردم در گروه سلامت اجتماعی تقدیم شنوندگان می گردد.

جوانی کلید واژه ورود به دنیای شور و نشاط و سر زندگیست.
تابستان امسال رادیو سلامت با برنامه خاص در خدمت جوانان خواهد بود. همه شنوندگان بخصوص جوانان می توانند هر پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷-۱۸:۳۰ مخاطب برنامه “جوونی اینجا” رادیو سلامت باشند.جوونی اینجا از هرچه که به جوان و جوانی مربوط است با مخاطبانش می گوید و صدای جوان ایرانی را از موج سلامت به گوش سایرین می رساند.

مهارت حل مسئله،توانایی ایجاد ارتباط موثر،قدرت درک موقعیت و هر آنچه به نوعی با هوش در ارتباط است را در برنامه “نردبان” رادیو سلامت بشنوید.نردبان برنامه ای است درباره انواع هوش و چگونگی کسب مهارت در ارتقا انواع هوش که هر هفته سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰ الی۱۷ از رادیو سلامت تقدیم خانواده های خوب ایرانی می شود.

اگر می خواهید یک جمعه شاد و مفرح رو شروع کنید حتما سری به “کوچه سلامت پلاک ۱۰۲” بزنید.جمعه ها ساعت ۹ الی ۱۱مجله شنیدنی صبحگاهی با موضوعات حقوق شهروندی همراه با بخشهای شاد و متنوع و موسیقی زنده تحت عنوان کوچه سلامت پلاک ۱۰۲ تقدیم مخاطبان می شود.

عطر خوش دارچین را در مجله تغذیه ای رادیو سلامت استشمام کنید.”دارچین” مجله ایست با موضوعات متنوع تغذیه ای و با رویکرد غذای سالم و سبک زندگی سلامت که هر دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ به مخاطبان خوب رادیو هدیه می گردد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.