Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 28612
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 04 شهریور 1400 - 16:55 |

معرفی بهترین فیلم های رمانتیك در رادیو صبا

معرفی بهترین فیلم های رمانتیك در رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه “ترین ها ” بهترین فیلم های رمانتیك ایران وجهان را از نگاه مخاطبان معرفی می كند .

فیلم رمانتیك یا فیلم عاشقانه فیلمی است كه در آن جنبه‌های عاشقانه وجود دارد و مركزیت فیلم نیز پیرامون همین موضوع است. از آنجا كه بسیاری از فیلم‌ها دارای جنبه‌های عاشقانه بین شخصیت‌های فیلم هستند، می‌توان هر فیلمی را كه در آن طرح مركزی (به پیروی از داستان) پیرامون محور روابط یا احساسات عاشقانه میان شخصیت‌های اصلی داستان تعریف شده‌است.

عشق همیشه ماجرای دوست‌داشتنی و جذابی است. درگیرشدن با رابطه‌ای عاشقانه حس امید را در مخاطب ایجاد می‌كند. فیلم های عاشقانه هم همیشه ژانری محبوب و پرطرفدارند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید كه همراهی با ماجرایی رمانتیك را در قالب فیلم می‌پسندید،شاهین جمشیدی در رادیو صبا بهترین فیلم های رمانتیك ایران و جهان را معرفی می كند .

برنامه ی “ترین ها” در رادیو صبا با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و… پخش می شود.

روز جمعه پنجم شهریور در این برنامه رمانتیك ترین فیلم های تاریخ سینما از نگاه مخاطبان معرفی می شود .

ترین ها “در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و …را مطرح تا در زمان پخش برنامه به كمك شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می شود .

در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشك زرین» به شنوندگانی كه در طول هفته از طریق فضای مجازی اسامی و آرای خود را ثبت می‌كنند تعلق می گیرد ، اجرای این بخش بر عهده شهره احمد وند است .

اجرای بخش « ترین های جهان» كه از ترین های جهان برای شنوندگان می گویند ، بر عهده مریم اویسی از پژوهشگران برنامه است .

برنامه “ترین ها ” روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه كنندگی نازنین حاج سیف الله ، اجرای شاهین جمشیدی ، پژوشكری مریم اویسی و شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.