Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 33461
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 09 فروردین 1401 - 11:10 |

معرفی سر آقا سید در «پیک نیک» رادیو صبا

معرفی سر آقا سید در «پیک نیک» رادیو صبا

رادیو صبا با «پیک نیک» راهی چهارمحال و بختیاری میشود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «پیك نیك» عنوان یكی از برنامه های نوروزی این شبكه است، كه در ایام نوروز همراه مخاطبان می‌شود.

این برنامه به صورت نمایش مستند با رویكرد طنز به معرفی جاذبه های گردشگری ناشناخته ایران می پردازد.

این برنامه ماجرای سفرهای آقای نیكبختی و نوه اش امیر قشنگم به جاهای كمتر شناخته شده است كه در قالب نمایشی طنز به معرفی جادبه های گردشكری جذاب می پردازد.

در طول این برنامه آقای نیكبختی به همراه نوه اش به جاهای عجیب و ناشناخته سفر می كند و ماجراهای جالب و شنیدنی برایشان پیش می آید.

این برنامه روز چهارشنبه دهم فروردین سفری به استان چها محال و بختیاری دارد و مخاطبان را با روستای سر آقا سید آشنا می كند.
سرآقاسید روستایی توریستی و پلکانی واقع در شهرستان کوهرنگ و استان چهارمحال و بختیاری است.این روستا به ماسوله زاگرس شهرت دارد و در تاریخ آبان ۱۴۰۰ با شماره ثبت ۳۳۵۰۷ در فهرست آثار ملی کشور ثبت گردی
این روستا علاوه بر قدمت بالا و بافت تاریخی خود از جنبه های زیارتی، سیاحتی و گردشگری مورد توجه همگان قرار گرفته است و هرساله انبوهی از گردشگران از جاهای مختلف کشور و کشورهای را به خود جلب می کند.

ویژه برنامه نوروزی «پیك نیك» در ایام عید نوروز هرروز ساعت۸:۳۰ به تهیه كنندگی و بازیگری امیر اكبری و اجرای مهبد قناعت پیشه از رادیو صبا پخش می شود شنوندگان می تواند تكرار این برنامه را ساعت ۱۵:۳۰ بشنوند.
رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.