Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 44211
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 31 شهریور 1402 - 4:01 |

معرفی قهرمانان دفاع مقدس با نگاهی تازه در رادیو صبا

معرفی قهرمانان دفاع مقدس با نگاهی تازه در رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» به مناسبت هفته دفاع مقدس به معرفی شهیدانی كه نقش تاثیر گذاری در دوران جنگ ایران و عراق داشته اند می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «قهرمانان نمی میرند» عنوان یكی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است، كه از این شبكه رادیویی پخش می شود.

انسیه شمس اللهی تهیه كننده این برنامه گفت: «قهرمانان نمی‌میرند» به مناسبت چهل و سومین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار قهرمانان ملی را بشناسیم و با هدف معرفی تعدادی از قهرمانان دفاع مقدس تقدیم شنوندگان می شود.

وی افزود: این برنامه تلاش می كند با نگاهی تازه به معرفی شهیدانی بپردازد، كه نقش تاثیر گذاری در دوران جنگ ایران و عراق داشته اند، كه برخی از آنها از فرماندهان دوران جنگ هم بوده اند.
این برنامه در قالب مستند با نگاهی به زندگی و مبارزات و عملیات ها، اقدامات و نحوه شهادت برخی از قهرمانان دوران دفاع مقدس تهیه شده است.

شمس اللهی درباره بخش های مختلف این برنامه توضیح داد، هر قسمت این برنامه با زندگینامه كوتاهی از شهید آغاز می شود و در بخشی كوتاه درباره ویژگی های اخلاقی و زندگی شخصی وی از زبان یكی از نزدیكانش می شنویم و تمركز اصلی برنامه روز نحوه شهادت این قهرمانان است.

تهیه كننده این برنامه مستند بیان كرد، «قهرمانان نمی‌میرند» گزارش لحظه به لحظه نحوه شهادت و عملیات و رویدادی كه منجر به شهادت این قهرمانان شده است، را به روایت همرزمان نزدیك این بزرگواران پخش می كند.

این ویژه برنامه در هفت قسمت از ۳۱ شهریور به گفتگو با فریدون چوپان همرزم شهید اسماعیل دقایقی، فرج الله برات پور همرزم شهید جواد فكوری، احمد اسدی همرزم شهید حسن آبشناسان، یعقوب زهدی همرزم شهید حسن شفیع زاده، سردار حسین فر همرزم شهید عبدالحسین برونسی، سدار فروزنده همرزم شهید محمد جهان آرا و محمدرضا رحیمی همرزم شهید موسی نامجو می پردازد و با نگاهی تازه این قهرمانان را به مخاطبان رادیو معرفی می كند.

«قهرمانان نمی‌میرند» از روز جمعه ۳۱ شهریور به مدت یك هفته هر روز ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه كنندگی انسیه شمس اللهی راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.