Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 34707
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401 - 15:22 |

معرفی كتابی برای تغییر نگاه به دنیا در رادیو صبا

معرفی كتابی برای تغییر نگاه به دنیا در رادیو صبا

رادیو صبا با معرفی كتاب سه شنبه ها با موری مخاطبان را بانگاهی متفاوت به دنیا آشنا می كند

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، در تمام رسانه ها برای گسترش فرهنگ كتاب خوانی و بالا بردن سرانه مطالعه تنها نام یك كتاب معرفی می شود و توصیه به خواندن آن می شود ، ولی رادیو صبا در طراحی برنامه متفاوت با عنوان «صد و یك راه برای كتاب نخواندن »به افزایش سرانه مطالعه كمك می كند.
دراین برنامه با ۱۰۱ راه مخاطب با یك كتاب آشنا می شود و بدون اینكه از وی خواسته شود كتاب را بخواند، مثلا از طریق پخش بخشی از فیلم كه بر اساس یك كتاب تهیه شده ، پخش موسیقی و یا پخش بخش های از كتاب صوتی كه تهیه می كنیم و …
روز پنجشنبه ۱۲ خرداد این برنامه كتاب «سه شنبه ها با موری» به نویسندگی میچ آلبوم را به مخاطبان پیشنهاد می كند.
سه‌شنبه‌ها با موری یك كتاب بسیار پرمعناست. كتابی است كه در آن درس زندگی داده می‌شود. موری شوارتس شخصیت اصلی كتاب به‌عنوان كسی كه مرگ را پذیرفته و به‌نوعی در پایان زندگی ایستاده است، نگاه متفاوتی به دنیا دارد و به آرامش و اطمینان خاصی رسیده است. كتاب سه‌شنبه‌ها با موری برای هركسی كه می‌خواهد دقیق‌تر به معنای زندگی فكر كند مناسب است. هركسی كه زندگی را بیش از روزمرگی‌هایی كه انسان امروز با آن درگیر است می‌داند و می‌خواهد با حقایقی كه اغلب اوقات انسان‌ها سعی می‌كنند از مواجهه با آن پرهیز كنند، روبه‌رو شود می‌تواند این كتاب را بخواند.
این كتاب توانسته است مرگ و ترس از مرگ را موشكافی كند و درباره‌ی آن به زیبایی حرف زده است. سه‌شنبه ‌ها با موری برای هركسی كه مفاهیمی چون فناپذیری، مرگ و پس‌ازآن برایش مهم است كتاب مناسبی است.
«صدویك راه برای كتاب نخواندن» به تهیه كنندگی مژگان فرزین ، گویندگی آرمان غفاریان وكارشناسی اشكان امجدی روز های پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۱ تقدیم به مخاطبان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.