Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 11454
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 تیر 1398 - 10:07 |

معرفی مدیر مالی شبکه های رادیویی قرآن،ورزش،صبا،جوان و فرهنگ

معرفی مدیر مالی شبکه های رادیویی قرآن،ورزش،صبا،جوان و فرهنگ

آئین تکریم و معارفه مدیر مالی شبکه های رادیویی قرآن،ورزش،صبا،جوان و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، در مراسمی با حضور مدیران ارشد رسانه ملی و کارشناسان مالی معاونت صدا، آئین تکریم و معارفه مدیر مالی شبکه های رادیویی یاد شده برگزار و حامد معینیان به عنوان مدیرمالی شبکه های یاد شده معرفی شد.همچنین در این مراسم از تلاش ها و زحمات عزیز الله امینی منش که تا پیش از این علاوه بر مدیریت امور مالی معاونت صدا، به صورت مجزا سرپرست مالی شبکه های مذکور را عهده دار بود قدردانی به عمل آمد.
در آغاز این مراسم حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا از تلاش های ارزنده همکاران حوزه مالی در ستاد و شبکه های رادیویی تشکر کرد . وی در همین راستا به اقداماتی همچون جشنواره بین المللی رادیو،بروزرسانی پرداخت برآورد شبکه ها و توفیقات این حوزه اشاره نمود.
در ادامه این مراسم شاکر طاهری مدیر کل ذیحسابی سازمان نیز گفت: حوزه معاونت صدا علیرغم وجود دامنه گسترده ، جزء کم حاشیه ترین بخش های سازمان در بخش ذیحسابی به شمار می رود. همچنین بخش مالی آنچنان است که حجم کاری بالا ، مراجعات متعدد، زمانبندی پرداخت و موارد متعدد دیگر اهمیت این بخش را بیش از هر زمانی نماینگر می کند . رعایت قوانین و مقررات سازمانی و اخلاق مداری از مهمترین نکاتی است که باید همیشه در این بخش به آن توجه ویژه ای داشت.
بیات مدیرکل امور اداری مالی معاونت صدا نیز با بیان خیر مقدم به حاضرین افزود،آقای معینیان از خانواده مکرم شهدا هستند که با سوابق درخشان و ارزشمند خود می تواند نقش بسیار مهم و مفیدی در سمت جدیدی که به ایشان محول شده ایفا خواهند نمود.
محسنی قائم مقام ذیحسابی سازمان نیز گفت: شبکه های رادیویی قرآن،ورزش،صبا،جوان و فرهنگ در حالی مدیر جدید مالی را به خود می بیند که ایشان از مدیران ارزشی ،پرتوان و جوان سازمان هستند که می توانند نقش مهمی در راستای افزایش بازدهی مالی داشته باشند.
دکتر ایزدی مدیر شبکه رادیویی قرآن گفت: مجموع زحمات همکاران و کارشناسان مالی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار موثر است.زیرا پرداخت های مالی نقش موثری در افزایش سطح انگیزه ها دارد . مسلما تحقق این مسئله در راستای ارائه راهکارهای پرداخت قانونی نمود عینی تری نیز پیدا می کند.
در ادامه سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان خاطر نشان کرد: انجام امور مالی چند شبکه رادیویی کار بسیار دشواری است که به نحوه شایسته این اتفاق صورت پذیرفت و ثبات ایجاد شده در این مسیر بسیار ارزشمند است. به همین خاطر باید از مجموع زحمات و اقدامات جناب امینی منش که علاوه بر مدیریت و هدایت امور مالی معاونت صدا، عهده دار هدایت بخش مالی چند شبکه مهم رادیویی بودند نیز تشکر کرد و برای جناب معینیان نیز آرزوی موفقیت در این سمت را دارم.
در این مراسم امینی منش مدیر امور مالی معاونت صدا با اشاره به ساز و کارهای مالی گفت: عملکرد مالی معاونت صدا به خاطر تغییرات ایجاد شده در خصوص ساز و کارهای متداول پرداخت، حجم کار مضاعفی را به بخش های مرتبط اعمال نمود. به نحوی که در نظر گرفتن اولویت های پرداخت ” به ویژه پرداخت برآوردها “بسیار حائز اهمیت و مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود، در سال ۹۸ فرآیند بودجه ریزی را دقیقتر و به صورت جزئی تر در نظر گرفتیم و در نتیجه با هدایت منسجم ، با انباشت بدهی های مالی مواجه نشدیم.
حامد معینیان مدیر جدید امور مالی شبکه های رادیویی ورزش،قرآن،صبا،فرهنگ و جوان نیز با اشاره به اهمیت و توجه به پیشبرد امور مالی و تاثیر آن بر جنبه های مختلف سازمان گفت: جای خرسندی و خوشحالی است که مجددا توفیق حضور در معاونت صدا را پیدا کرده ام. زیرا رادیو سرشار از دوستی و رفاقت های ماندگار مثال زدنی است . امیداورم با تلاش و همت مضاعف ، وظابف محوله به نحو شایسته ای انجام شود.
گفتنی است است این مراسم که در دو بخش تکریم و معارفه و نشست تخصصی مدیران و کارکنان با مدیر کل ذیحساب سازمان برگزار شد، علاوه برشاکر طاهری مدیرکل ذیحسابی سازمان، سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان ، ایزدی مدیر شبکه رادیویی قرآن و کارشناسان مالی شبکه های رادیویی، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا، محسنی قائم مقام ذیحسابی سازمان و ،بیات مدیر کل امور مالی و اداری معاونت صدا نیز حضور داشتند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.