Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 30697
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 30 آبان 1400 - 13:07 |

معرفی ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در «رادیو ایران»

معرفی ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در «رادیو ایران»

شبکه رادیویی ایران در آستانه فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج برنامه‌های مختلفی را برای شنوندگان تدارک دیده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، با نزدیک شدن به پنجم آذر؛ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، رادیو ایران از اول آذر در برنامه‌های مختلف، به دستاوردهای بسیج  به مدت ۲۰ ساعت و  ۵۹ دقیقه در عرصه‌های گوناگون می‌پردازد.

 

«سلام صبح بخیر» با مسئولین سازمان بسیج مستضعفین و سرداران بسیجی گفتگو می‌کند. این برنامه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۵صبح  از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

«خانه و خانواده» با مادران شهدا گفتگو می‌کند و از همکاری بانوان  در عرصه جهاد و مقاومت می گوید. نقش زنان دربسیج و گفتگو با مسئولان درباره بسیج سازندگی و نقش خانواده ها از دیگر موضوعات این برنامه خانوادگی است. «خانه و خانواده» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۰۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

« نمودار» از بسیج سازندگی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم می‌گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۲۰ پخش می‌شود.

 

برنامه اذان گاهی »به افق آفتاب»، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هفته بسیج و بسیجی را پخش می کند و همچنین  فعالیت‌های پایگاه‌های فرهنگی بسیج در مساجد را انعکاس می‌دهد. این برنامه هر روز ساعت ۱۱:۲۵ پخش می‌شود.

 

برنامه «پلاک هشت» در این هفته به صورت ویژه با فرماندهان و مدیران در خصوص معرفی دستاوردهای بسیج و پرداختن به نگاه مدیریتی فرماندهان و کارکرد آنها در مدیریت جهادی گفت و گو می کند.

«پلاک هشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ پخش می شود.

 

برنامه «کافه هنر»  به بررسی ادبیات و سینمای دفاع مقدس می پردازد. این برنامه هنری  از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ پخش می‌شود.

 

«ایرانشهر» نیز از تفکر بسیجی برای حل مشکلات می‌گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

«راه شب»  ها نیز مروری بر عملکرد نیروهای بسیج، جانبازان و ایثارگران دارند وکتابهایی با موضوع بسیج را معرفی می کنند.

»راه شب» هر بامداد ساعت ۰:۳۰ پخش می شود

در برنامه‌های دیگر رادیو ایران نیز مانند «راه امام کلام امام»،« نشانی»، «خیابان ایران»، «بحث روز»، « رویای آندلس» و «خاستگاه مقاومت»  با توجه به هفته بسیج و مسولیت برنامه‌ها به تلاش‌های این نیروهای مخلص  پرداخته می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.