Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 29946
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 مهر 1400 - 12:52 |

منوچهر والی زاده مهمان «پرنیان صدا» می شود

منوچهر والی زاده مهمان «پرنیان صدا» می شود

برنامه تلویزیونی « پرنیان صدا» جمعه ۳۰ مهرماه ساعت ۲۰ میزبان منوچهر والی زاده استاد صدا و دوبله ایران خواهد بود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،این هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون در این برنامه از ۶۰ سال فعالیت هنری اش در عرصه گویندگی رادیو و تلویزیون خواهد گفت.

استاد والی زاده بیشتر به‌خاطر صداپیشگی به‌جای شخصیت کارتونی لوک خوش‌شانس و مایکل اسکافیلد در مجموعه تلویزیونی فرار از زندان شناخته می شود.
در برنامه پیش رو “پرنیان صدا ” که به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر رحمت محمد مصطفی ( ص) تهیه شده است، بخش های متنوعی تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد. در این برنامه قسمتی از “بحر طویل میلادی” امیرحسین مدرس، دکلمه مهدی سهیلی شاعر قدیمی، آواز محمد گلریز و نمایشنامه ترسیم میلاد حضرت محمد با بازی خانم‌ها «مهین دیهیم» و «توران مهرزاد» با صدا و تصویر این هنرمندان نمایش داده می شود.
از دیگر بخش‌های قسمت سوم مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا»، پخش آرشیو قدیمی و قطعه ریتمیک “صرفه جویی آب” با اجرای «منوچهر نوذری»، «منوچهر آذری» و مهدی کاشانیان خواهد بود و همچنین خاطرات جشن تبسم به تصویر کشیده می‌شود.
برنامه ” پرنیان صدا” به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه مهمان خانه مخاطبان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.