Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 30778
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 03 آذر 1400 - 11:09 |

«من و فرزندم» مسابقه مهیج رادیو تهران

«من و فرزندم» مسابقه مهیج رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران در مسابقه جدید«من و فرزندم» از علاقه مندان دعوت به مشارکت می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ساناز باقری تهیه کننده مسابقه جدید رادیو تهران گفت: برنامه جدید«من و فرزندم» مسابقه رادیویی شبکه رادیو تهران که با حضور والدین و فرزندانشان از گروه اخلاق و زندگی شهروندی تقدیم مخاطبان می شود.

«من و فرزندم» یک برنامه ترکیبی و مسابقه ای مهیج با حضور والدین و فرزندانشان است که پنجشنبه ها ساعت ۱۵ با یک گوینده مستر و یک مجری نوجوان اجرا می شود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تهیه و پخش این برنامه افزود: ایجاد فضای تعاملی بین فرزندان و والدین و ایجاد هیجان و جاذبه یکی از ضرورت های تهیه و پخش این مسابقه رادیویی است که از بخش های این مسابقه رادیویی می توان به “پانتومیم رادیویی” اشاره کرد، در این بخش اسم یک  وسیله مرتبط با شغل را در اختیار پدر می گذاریم و پدر باید صدای آن وسیله را تقلید کند و فرزند خانواده باید حدس بزند چه وسیله ای است؛ مثلا اره برقی و…

در قسمت”شاغل شو” پدر و پسر باید از شغل شان( به صورت تیزری) در یک دقیقه تبلیغ کنند. “خواننده شو”یک موسیقی و شعر طنز در مورد شغل در اختیارشان می گذاریم و باید شعر را روی آن موسیقی بخوانند. (موسیقی و شعر در تضاد هم هستند)

به گفته تهیه کننده؛ در بخش “اگه گفتی من چیکاره ام” گزارشگر با یک شخصی گفتگو می کند، اما اشاره به شغل فرد نمی کند؛ با او درباره شغل، سختی کار، اصطلاحات و افکت های کار در گزارش استفاده می کند و مسابقه دهنده باید تشخیص دهد شغلش چیست.

“سوالات عمومی “سوالات عمومی درباره مشاغل مختلف است. “دوست داری چیکاره بشی”یک آیتم طنز است در این قسمت از بچه های پیش دبستانی راجب مشاغل مختلف و اینکه دوست دارند در آینده چه کاره شوند.  “بازیگری” موقعیتی نمایشی در اختیار شرکت کننده ها قرار می گیرد که باید بازی کنند.

“صدا کاری”، “گردونه شانس”،  “شیرین کاری” و … از دیگر بخش های این مسابقه رادیویی است.

ساناز باقری، تهیه کننده مسابقه من و فرزندم شما مخاطبان را به شنیدن این برنامه از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز دعوت می کند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.