Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 45869
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 14 آذر 1402 - 4:21 |

مهارت پرورش ماهی‌های زینتی در «دوراهی» رادیو صبا

مهارت پرورش ماهی‌های زینتی در «دوراهی» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «دوراهی» مخاطبان را با مهارت پرورش ماهی‌های زینتی آشنا می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پرورش ماهی زینتی، یکی از مشاغلی است که راه اندازی و کسب درآمد از آن به آسانی امکان پذیر است. کسب دانش در زمینه پرورش ماهی زینتی به آسانی امکان پذیر بوده و با کمی دقت و توجه به اصول اساسی این کار، می توان حتی در ابعاد بسیار کوچک و در منزل نیز اقدام به تولید این ماهیان جذاب و زیبا نمود.

پرورش ماهیان زینتی این روز ها طرفداران فراوانی یافته است زیرا با توجه به گسترش آپارتمان نشینی نگهداری این موجودات جذاب بسیار ساده تر از سایر حیوانات خانگی خواهد بود، علاوه بر این وجود آکواریوم در خانه میتواند باعث کاهش تنش ها و مشکلات روحی افراد شود.

رادیو صبا روز سه شنبه ۱۴ آذر در برنامه دوراهی مخاطبان را با مهارت پروش ماهی‌های زینتی آشنا می‌کند، به این صورت که این برنامه میزبان دونفر از پروش دهندگان ماهی می‌شود و با گفتگو و اجرای مسابقه نکاتی درباره پروش ماهی‌های زینتی به شنوندگان ارائه می‌کند.

«دوراهی» در قالب مسابقه به آشنایی مخاطبان با مهارت های شغلی و عمومی‌با هدف آمورش مهارت های عمومی و تخصصی در زندگی می‌پردازد. این برنامه در قالب طرح سوال های دو گزینه ای مخاطبان را با مهارت هایی برای زندگی آشنا می‌کند.

شنوندگان دوراهی در این برنامه با تاریخچه، مهارت های لازم، ابزار و امکانات این شغل آشنا می‌شوند و مهمان‌های برنامه که از پروش دهندگان ماهی‌های زینتی هستند، آنها را در جریان سختی‌ها و شیرنی‌های این شغل قرار می دهند.

مسابقه پر هیجان «دوراهی» با اجرای «مهدی پر» و تهیه کنندگی رضا عزتی و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۰ تقدیم مخاطبان می‌شود .

شنوندگان می توانند با ارسال پیامک در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شرکت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.