Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47300
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 21 بهمن 1402 - 11:54 |

«میدان آزادی» ویژه ۲۲ بهمن از رادیو فرهنگ

«میدان آزادی» ویژه ۲۲ بهمن از رادیو فرهنگ

ویژه برنامه «میدان آزادی» به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شبکه رادیویی فرهنگ در روز ۲۲ بهمن ویژه برنامه ای را تحت عنوان «میدان آزادی» به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۹ تا ۱۲ روی آنتن می‌برد. در این برنامه کارشناسان و چهره‌های فرهنگی مهمان جایگاه پخش این برنامه در میدان آزادی تهران ابتدای خیابان آزادی می‌شوند که با آنها‌ پیرامون دستاوردهای فرهنگی انقلاب گفتگو می‌شود.
ضمن اینکه در فواصل برنامه در ارتباط با گزارشگران شبکه رادیویی فرهنگ در مسیر راهپیمایی منتهی به خیابان آزادی گزارش های مردمی و گفتگو با چهره‌های فرهنگی و هنری حاضر در راهپیمایی به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۹ صبح تقدیم می‌شود.

گفتگو با شخصیت های هنری ،علمی و فرهیخته در خصوص ماهیت انقلابی اسلامی، بیان خاطرات نسل های انقلاب اسلامی‌برای نسل جوان و انعکاس نظرات و دیدگاه‌های آنان، ارتباط استدیویی با مراکز و گزارشگران استان‌ها از جمله بخش هایی است که روی آنتن می رود.
پخش گزارش‌ توصیفی از فضای مراسم توسط گزارشگران از طریق گفتگوی زنده در برنامه، گفتگو با شاعران و هنرمندان برای حضور در جایگاه رادیو فرهنگ‌و خوانش شعر انقلاب و گپ و گفت کوتاه از جمله برنامه‌های شبکه رادیویی فرهنگ ویژه جایگاه اختصاص یافته است .

«میدان آزادی» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه کنندگی محمد رضا حاج حیدری و گویندگی سید دانیال معنوی و سکینه ارجمندی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.