Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 19008
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 17 خرداد 1399 - 10:49 |

میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی بین دختران و پسران در «گفت وگوی اجتماعی»

میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی بین دختران و پسران در «گفت وگوی اجتماعی»

گفت‎وگوی اجتماعی قصد دارد تا در هفدهم خرداد موضوع میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی را در بین دختران و پسران بررسی کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بررسی عوامل تاثیرگذار در تحقق سبک زندگی ایرانی، اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، نقد و بررسی عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی اجتماعی و بررسی عوامل و علل دخیل در آن و ارائه راهکارهای قابل اجرا در خصوص ساماندهی حوزه‌های اجتماعی، از جمله موضوعاتی است که در گفت‎وگوی اجتماعی شبکه رادیویی گفت و گو به آن توجه می‎شود. این برنامه که تلاش می‌کند تا به تحلیل و موشکافی جدیدترین موضوعات حوزه اجتماعی کشور بپردازد، قصد دارد تا در هفدهم خرداد موضوع پیشتازی دختران را در استفاده از شبکه‌های اجتماعی بررسی کند.

جواد جاویدنیا (قاضی دادگستری معاون قضایی، رئیس کل دادگستری استان تهران)، ابوذر منتظر قائم (کارشناس فضای مجازی) و رسول جلیلی (عضوحقیقی شورای عالی فضای مجازی) از میهمانان امروز برنامه گفت‎وگوی اجتماعی هستند. برنامه «گفت‎وگوی اجتماعی» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵، مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود.

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.