Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 27376
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 06 تیر 1400 - 18:42 |

میزبانی رادیو فرهنگ از استاد تارنوازی در «نیستان»

میزبانی رادیو فرهنگ از استاد تارنوازی در «نیستان»

مجله رادیویی موسیقی «نیستان» رادیو فرهنگ، امشب میزبان عماد حنیفه، نوازنده و سازنده به نام تار می شود تا وی از فعالیت های هنری خود بگوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «نیستان» یکشنبه ۶ تیر، شنوندگان را با رضا مهدوی، کارشناس مجری برنامه همراه می‌ کند تا با عماد حنیفه، نوازنده تار و آهنگساز درخصوص فعالیت های هنری وی گفت و گو کند.
همچنین در اطلاع رسانی از تازه ترین رویدادها و اخبار موسیقی، ندا رادمهر به برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، که آبان سال گذشته با حمایت دفتر موسیقیِ معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انجمن موسیقی ایران برگزار شد، می‌پردازد. با توجه به اینکه جشنواره ملی موسیقی جوان، یکی از رویدادهای برتر فرهنگی و هنری کشور و فرصت مناسبی برای شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ های هنرمندان و جوانان است، در این زمینه با علیرضا بهرام پور، برگزیده بخش نی انبان این جشنواره از استان بوشهر گفت و گو می‌ شود.
فرنوش تدین نیز در معرفی تازه ترین آلبوم های موسیقی در این برنامه، به سراغ آلبوم‌ «دودوک در طی سالها» اثری از ژیوان گاسپاریان رفته است. این اثر شامل ۸ قطعه در سبک سنتی ارمنی است. در این آلبوم ژیوان گاسپاریان فضایی احساسی و غم آلود ایجاد کرده است و نوازندگی دودوک ژیوان گاسپاریان به شکل مبهوت کننده ای، چشم سخت ترین آدم ها را هم خیس می‌کند.
بخش دیگر برنامه نیستان «موسیقی از ایده تا اجرا» است که استاد کیوان ساکت در این بخش درباره بداهه در دستگاه چهارگاه توضیح می دهد.
برنامه «نیستان» ساعت ۲۲ به تهیه‎‌کنندگی وحید رستگاری و همراهی یلدا احتشامی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌ شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.