Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 28237
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 13 مرداد 1400 - 20:15 |

میزبانی محمد صالح علا از علی میرمیرانی در رادیو

میزبانی محمد صالح علا از علی میرمیرانی در رادیو

برنامه این هفته «آب و تاب» رادیو تهران، به گپ و گفت محمد صالح علا با علی میرمیرانی، طنزنویس و فیلمنامه نویس، اختصاص یافته است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی میرمیرانی(ابراهیم رها)، نویسنده، طنزنویس، فیلمنامه نویس، روزنامه نگار، سناریست، کارگردان و برنامه ساز تلویزیونی و رادیویی، ۱۵ مرداد میهمان برنامه «آب و تاب» می‌شود.

میرمیرانی سال ها با نام مستعار ابراهیم رها و چند اسم مستعار مختلف، طنز نوشته است، کتاب «چقدر خوبیم ما» از مهمترین آثار او است که در حوزه جامعه شناسی اخلاق و رفتار ایرانیان، به بررسی خصوصیات رفتاری مردم ایران به زبان طنز پرداخته است.

کتابی‌های «دو قطعه عکس ۶×۴»، «شب‌ نشینی در جهنم» و «چسب زخم» او تا مدت ها در بین پرفروش ترین کتاب ها بود. از جمله آثار او می توان به رمان سه‌گانه «هردمبیل» یا کتاب صوتی «سال هزار و سیصد و خستگی» به قلم و صدای علی‌ میرمیرانی اشاره کرد. میرمیرانی علاوه بر نویسندگی،  طراح و کارگردان برنامه تلویزیونی «واکسن»، کارگردان مجموعه محرمی «رفیق» و… بوده است.

علاقه مندان می توانند جمعه این هفته از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز از رادیو تهران، شنونده گفت و گوی صمیمی این طنزنویس با محمد صالح علاء باشند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.