Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 29094
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 24 شهریور 1400 - 12:45 |

میزبانی محمد صالح علا از هنرمندان موسیقی

میزبانی محمد صالح علا از هنرمندان موسیقی

برنامه این هفته «آب و تاب» از رادیو تهران گپ و گفت محمد صالح علا با سید علیرضا میرعلینقی، پژوهشگر موسیقی و منتقد هنری را تقدیم حضور مخاطبان می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه «آب و تاب» به گفت وگوی صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، گفت وگو درباره کودکی و خاطراتشان، تحصیلات، ازدواج و فرزندانشان، معرفی کارها و آثار مطرح، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آن‌ها در حوزه‌های تخصصی‌شان و…

مهمان این هفته برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران سید علیرضا میرعلینقی (متولد ۱۳۴۵ در تهران) روزنامه‌نگار ایرانی، پژوهشگر موسیقی و منتقد هنری است.

میرعلینقی از دوران کودکی به موسیقی و پژوهش راجع به آن علاقه داشت. او چند سال را به یادگیری ویولن و سنتور و ردیف‌های موسیقی گذرانده‌است. او مدتی مسئول آرشیو مرکز موسیقی حوزه هنری بود و مدتی نیز سرپرستی گروه موسیقی دائرةالمعارف اسلامی را بر عهده داشت. او همچنین مشاور سردبیر نشریه مقام موسیقایی از سال ۱۳۷۴ تا کنون بوده و از جشنواره هفت اورنگ برنده لوح تقدیر شده‌است.

میرعلی نقی در این سالها نتیجه تحقیقات خود را بصورت کتابهایی چه به عنوان سالنامه و چه یادنامه منتشر می کند.

معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه«آب و تاب» از رادیو تهران است.

برنامه«آب و تاب» از رادیو تهران را جمعه ها از ساعت ۲۱ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز با اجرای محمد صالح علا و تهیه کنندگی پروانه طهماسبی بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.