Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25974
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1400 - 11:21 |

«میکروفن مخفی» در رادیو سلامت روشن شد

«میکروفن مخفی» در رادیو سلامت روشن شد

موسی نظری تهیه‌کننده برنامه «زاویه پنهان» که از رادیو سلامت پخش می‌شود، درباره این برنامه توضیح داد: همیشه تبلیغات کاذب در حوزه موضوعات سلامت، بهداشت و پزشکی زیاد است، به ویژه در سال‌های اخیر به خاطر گستردگی فضای مجازی، سودجویان این حوزه بیشتر وارد عمل شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا برخی مردم درگیر خریداری محصولات کاذب شوند و بعد از عوارض به پزشک مراجعه می‌کنند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در قالب برنامه «زاویه پنهان» به چنین اتفاقاتی بپردازیم.

وی با اشاره به موضوع کرونا یادآور شد: به عنوان نمونه از زمانی که کرونا وارد شد سودجویان در قالب تبلیغات کاذب تاکید کردند که داروهای سنتی کشف کردند که راه حل درمان کرونا است و یا مواردی از این قبیل زیاد مطرح می‌شد. ما این موضوع را با کارشناس مربوطه مطرح می‌کنیم و مردم می‌توانند سئوالات شان را بپرسند و پاسخ صحیح را از یک منبع موثق دریافت کنند.

نظری ادامه داد: البته ما فقط به تبلیغات کاذب درمان کرونا نمی‌پردازیم، هر موضوعی که در دنیای سلامت و پزشکی وجود دارد به آن می‌پردازیم. برخی با حضور سلبریتی ها ادعا می‌کنند که کرم شرکت‌هایش لک‌های پوستی را از بین می‌برد یا به واسطه شامپوهایی که ارائه می‌کنند دیگر خبری از موی سفید نیست یا منجر به رویش مو در افراد طاس می‌شود. به همین دلیل کارشناس مجری برنامه بهرام بنده یزدانی هر هفته درباره این تبلیغات کاذب صحبت می‌کند و متناسب با موضوع برنامه با پزشکان مختلف ارتباط می‌گیریم تا بتوانیم پاسخگوی سئوالات مردم باشیم.

این تهیه کننده یکی از بخش‌های جالب برنامه را «میکروفن مخفی» دانست و گفت: با گستردگی فضای مجازی سودجویان در قالب تلگرام محصولات شان را می‌فروشند و شماره‌ای از خودشان نمی‌گذارند. اما محمد کثیری گزارشگر ما در قالب آیتم «میکروفن مخفی» عده‌ای را پیدا می‌کند که شماره دارند و می‌توان با آنها صحبت کرد و با آنها درباره محصول و نحوه گرفتن مجوز و… صحبت می‌کند و ما در برنامه پخش می‌کنیم.

برنامه «زاویه پنهان» روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۳:۲۰ تا ۱۴ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.