Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 48755
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1403 - 21:16 |
به مدیریت دوبله داود نماینده

«نبرد اولین ها» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد

«نبرد اولین ها» با گویندگی ۸ نفر دوبله شد

مستند «نبرد اولین ها» با گویندگی ۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این اثر در گونه مستند حیات وحش محصول کانادا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این مستند داود نماینده و صدابردار آن روژین جشن سده است. دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، مونا خجسته، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، نسرین کوچک خانی و داود نماینده صداپیشه های این مستند بوده اند.

این مجموعه در ژانر حیات وحش ساخته شده و ترکیبی از مصاحبه و تصاویر گرافیکی و تصاویر حیات وحش است. مستند در مورد نبرد حیوانات برای به دست آوردن قلمرو و جفت برای تولید مثل است.

یک مجموعه مستند حیات وحش که از نظر کارگردانی و تدوین و صداگزاری قابل توجه است و همانند دیگر آثار موفق این ژانر، مخاطب را به دل حیات وحش می برد و از این رو می تواند برای دوستداران مستندهای حیات وحش جذابیت ویژه ای داشته باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.