Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 38290
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 22 آذر 1401 - 19:20 |

«نبض» رادیو جوان هر شب می‌زند

«نبض» رادیو جوان هر شب می‌زند

تهیه‌کننده برنامه «نبض» با اشاره به محور سلامت در این برنامه که هر شب روی آنتن رادیو جوان می رود سخن گفت.

پانته‌آ پاچنگی تهیه کننده «نبض» درباره این برنامه که از رادیو جوان روی آنتن می‌رود به مهر بیان کرد: برنامه رادیویی «نبض» به عنوان تنها برنامه پزشکی و سلامت محور شبکه جوان طراحی شده است، این برنامه در قالب یک برنامه کارشناسی پخش می‌شود و انواع موضوعات پزشکی و سلامت محور مربوط به جوانان را به گفتگو می‌گذارد.

وی در مورد جزئیات این برنامه عنوان کرد: در هر نسخه از این برنامه به بررسی علل و عوامل پیدایش، نشانه‌ها، راه‌های پیشگیری و درمان، عوارض و حتی داروهای موثر در درمان هر بیماری می‌پردازیم.

این تهیه کننده در مورد فرم و محتوای این برنامه افزود: در این برنامه به طب سنتی ایرانی و میزان اثرگذاری آن بر بیماری‌ها و ارتباط و هماهنگی طب سنتی با پزشکی نوین و دانشگاهی را بررسی می‌کنیم. همچنین در مورد مسئله حائز اهمیت نقش فضای مجازی در گسترش بهداشت عمومی و باورهای اشتباه بهداشتی در اذهان عمومی، فضای مجازی و اصلاح آنها و ارتقای دانش بهداشتی جوانان می‌پردازیم.

برنامه «نبض» به تهیه کنندگی پانته‌آ پاچنگی و با اجرای دکتر کیانا فرهی متخصص پوست و مو و به گزارشگری ناصر یوسفیان از شنبه تا چهارشنبه، هر شب به مدت ۱۵ دقیقه از ساعت ۲۳:۴۵ تا ۲۴:۰۰ از موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه جوان روانه آنتن می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.