Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 34786
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 17 خرداد 1401 - 11:49 |

نتایج اولیه تست صدا در رادیو صبا اعلام می شود

نتایج اولیه تست صدا در رادیو صبا اعلام می شود

نتایج برگزاری تست گویندگی و اجرا در چهل و یكمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران فردا در سایت رادیو صبا اعلام خواهد شد

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، چالش استعدادیابی گویندگی و تولید كتاب صوتی به دستور معاون محترم صدا و مدیر محترم شبكه رادیویی صبا در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب برگزار شد.
مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا درباره برگزاری این آزمون توضیح داد، چالش استعداد یابی گویندگی و تولید كتاب صوتی با هدف كشف و دستیابی به استعداد مخاطبان رادیو در حوزه گویندگی و اجرا برگزار شد، كه در نهایت این چالش منجر به تولید كتاب صوتی و پخش آن از شبكه رادیویی صبا خواهد شد .
این چالش در دو مرحله طراحی شده است كه مرحله اول آن از ۲۵ اردیبهشت در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب برگزار شد، كه در این مرحله هر روز حدود ۸۰ نفر موفق به شركت در تست صدا در حضورگویندگان رادیو شدند، كه در مجموع ۷ روز ۵۰۰ نفر در این چالش شركت نمودند.
مدیر گروه مسابقات وتفریحات رادیو صبا درباره برگزاری مرحله دوم این چالش گفت:، مرحله دوم این چالش در سازمان صدا و سیما و استودیوی تولید صدا به زودی برگزار می شود. طبق نتایج ارزیابی های صورت گرفته ۷۳ نفر از شركت كنندگان موفق به صعود به مرحله دوم این چالش شدند كه اسامی پذیرفته شدگان مرحله دوم فردا ۱۷ خرداد از طریق سایت شبكه رادیویی صبا به آدرس Radiosaba.ir منتشر خواهد شد.
ساعی در ادامه توضیح داد پذیرفته شدگان مرحله اول برای شركت در مرحله دوم تست صدا باید به سایت رادیو صبا و سامانه هدهد مراجعه نمایند و اطلاعات خود را برای شركت در مرحله دوم تست صدا تكمیل نمایند.
مرحله دوم این آزمون هفته اول تیرماه در ساختمان شهدای سازمان صدا و سیما با حضور پیشكسوتان رادیو در عرصه گویندگی برگزار خواهد شد.
مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا خاطرنشان كرد، مرحله دوم این آزمون به صورت سخت تری طراحی شده است از شركت كنندگان محترم می خواهیم كه با آمادگی بیشتری برای شركت در این آزمون حضورپیدا كنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.