Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 20047
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 05 مرداد 1399 - 11:29 |

«نقالان علوی» به رادیو نمایش می آیند

«نقالان علوی» به رادیو نمایش می آیند

پخش برنامه رادیویی «نقالان علوی » در رادیو نمایش آغاز شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، علی بهرامی تهیه کننده برنامه رادیویی «نقالان علوی» ضمن اعلام این مطلب افزود: این برنامه درباره بخش رادیویی چهارمین جشنواره پرده خوانی و نقالی غدیر است که با همکاری رادیو نمایش و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
این تهیه کننده رادیویی ادامه داد: نقالی یک هنر دیداری و شنیداری است و ما سعی کردیم تنظیمی از نقل هایی در مدح حضرت امیرالمومنین امام علی «ع» در بخش رادیویی این جشنواره بگنجانیم تا در دهه ولایت و امامت به این هنراسلامی- ایرانی بپردازیم با این توضیح که تلاش شده است جنبه های صوتی این آثار از جنبه های تصویری آن پررنگ تر باشد.
بهرامی عنوان کرد : در این برنامه دکترداوود فتحعلی بیگی، دکتراردشیر صالح پور، دکترمحمد حسین ناصر بخت و مرشد علی ناری به عنوان داور و کارشناس حضور دارند همچنین مجید رحمتی بازیگر تأتر و رادیو مجری برنامه «نقالان علوی» است .
وی در پایان تأکید کرد: دراین برنامه شرکت کنندگان در حضور داوران نقالی که در حد مقدور مناسب سازی برای شنیدن و پخش از رادیو شده است را اجرا می کنند و داوران نیز درباره هر اجرا نکات آموزشی خود را بیان می کنند.
«نقالان علوی» به تهیه کنندگی علی بهرامی ، گزارشگری پریا جمالیان ، صدابرداری فرزاد شریفی و هماهنگی میثم کریمی و منیره مازونی ، تا ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.