Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37555
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 18 آبان 1401 - 11:44 |

نقد و‌‌ بررسی رمان «تنها در سامسون» در رادیو 

نقد و‌‌ بررسی رمان «تنها در سامسون» در رادیو 

رمان «تنها در سامسون» نوشته ترکان قربان زاده در برنامه «بوطیقا» رادیو فرهنگ چهارشنبه ۱۸ آبان ماه نقد و ‌بررسی می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «بوطیقا» عنوان برنامه‌ ای پژوهش محور از رادیو فرهنگ است که این هفته در نقد و بررسی رمان‌ها به معرفی و تحلیل رمان تنها در سامسون نوشته ترکان قربان زاده ،اختصاص دارد.

کتاب تنها در سامسون به قلم ترکان قربان زاده منتشر شده از سوی نشر صاد بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده و درباره دختری جسور و کمال‌طلب است که برای رسیدن به رویاهایش و زندگی بهتر به شهر جدیدی نقل مکان می‌کند. این کتاب در مسابقه داستان نویسی خودنویس سال ۱۳۹۸ به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.
در برنامه این هفته محمد رسول تبییک به عنوان کارشناس برنامه این رمان را معرفی و نقد و بررسی می‌کند.داستان کتاب درباره دختری است که در شهر استانبول زندگی می‌کند و تصمیم می‌گیرد به شهر سامسون در کشور ترکیه منتقل شود و در رشته دندان پزشکی ادامه تحصیل بدهد. در ابتدا همه چیز خوب و بر وفق مراد است اما به مرور زمان این دختر ناخواسته درگیر ماجرایی می‌شود که به طور غیر ارادی برایش اتفاق می‌افتد و آرامشش را بر هم می‌زند. آغاز ماجرا از آن جایی است که با دختری مذهبی و افراطی که در رشته الهیات درس می‌خواند هم‌خانه می‌شود. این داستان همزمان با یکی از بدترین و خوفناک‌ترین اتفاقاتی پیش می‌رود که تمام خاورمیانه و جهان را در بر گرفته بود.

برنامه «بوطیقا» ساعت۲۱:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی محسن حکیم معانی از گروه کتاب روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.