Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 11654
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 16 تیر 1398 - 15:36 |

نقد و بررسی «گفتم نه» دربرنامه «رادیوکتاب» رادیو فرهنگ

نقد و بررسی «گفتم نه» دربرنامه «رادیوکتاب» رادیو فرهنگ

برنامه «رادیو کتاب» امشب یکشنبه ۱۶ تیرماه به معرفي و نقد كتاب «گفتم نه» با  حضور باران محمدي و پارميس حبيبي دو کودک کتاب خوان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ ؛ کتاب گفتم نه! نوشته ی جولیا کوک است که سینا امینی آن را به فارسی ترجمه کرده است این کتاب ، داستانی با هدف راهنمای مهارت‌های زندگی ، راه و رسم زندگی،تحمل  فشار همسالان و ،قاطعیت است که در برنامه رادیو کتاب امشب معرفی می شود.

نوربرت و دوستانش عاشق پاستیل های رنگی هستند.یک روز معلمشان پیتزایی سر کلاس آورد که روی آن پاستیل هایی با طعم ماهی چیده شده اند.او برای بچه ها اول جایزه و بعد تنبیه در نظر میگیرد تا همه یک تکه از آن را بخورند.ولی نوربرت،با وجود همه ی فشارهای هم کلاسی هایش،قبول نمیکند حتی یک ذره هم امتحان کند بچه ها با مطالعه ی این کتاب یاد میگیرند که «نه»گفتن در بعضی مواقع بهترین کار است،گر چه کار سختی به نظر میرسد.آن ها با نوربرت همراه میشوند و تجربه ی مفید و آموزنده ای کسب میکنند

گفتگو با خانم پور حقاني مدير روابط عمومي انتشارات نردبان درباره كتاب هاي جوليا و مهارت هاي زندگي نیز از دیگربخش های این برنامه است.

در رادیو کتاب امشب با نوش آفرين انصاريان مدير شوراي كتاب كودك نیز  درباره برنامه هاي روز ملي ادبيات كودك و نوجوان گفتگو می شود.

اخبار دنیای کتاب کودک و نوجوان با اجرای تینا جباری و آشنایی با کودکان کتاب در گفتگو با فاطمه صديق مروج نوجوان قصه گوییی از دیگر بخش های این برنامه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه رادیو کتاب را به تهیه‌کنندگی مونا توسلی ساعت ۱۹:۳۰ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.