Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41854
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 خرداد 1402 - 17:45 |

«نمای رادیو» به آنتن «شبکه نسیم» بازگشت

«نمای رادیو» به آنتن «شبکه نسیم» بازگشت

مدیر تامین شبکه «نسیم» ضمن اشاره به بازگشت «نمای رادیو» به کنداکتور این شبکه درباره بازپخش بریده‌های برنامه «خندوانه» در قالب برنامه «قلقلک» توضیحاتی ارائه کرد.

امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه شبکه نسیم در گفتگو با  مهر با اشاره به از سرگیری پخش دوباره مجموعه‌های نمایشی رادیو در این شبکه عنوان کرد: «نمای رادیو» همیشه در دستور کار شبکه نسیم بوده است حتی ابتدای شکل‌گیری شبکه نسیم هم چنین اتفاقاتی بوده است که تحت عنوان «نسیم رادیو» این برنامه‌ها پخش می‌شد، میان برنامه بود و بعد به تدریج مستقل شد و شکل کامل خودش را پیدا کرد.

وی اضافه کرد: این نمایش‌ها قبلاً به شکل اپیزودیک و قسمت‌های مجزا در شبکه نسیم پخش می‌شد، در مناسبت‌ها روی آنتن می‌رفت و در محرم و صفر نمایش‌هایی از جنس ایام سوگواری اباعبدالله را داشتیم. در حال حاضر در دوران تحولی سازمان هستیم و تعامل بین معاونت‌ها بیشتر شده است.

اشرف درباره توقف «نمای رادیو» گفت: ما برنامه‌ای داشتیم به نام «سیاه سفید» که نمایشی بود که در رادیو صبا تهیه شده بود و جزو آخرین کارهایی بود که از شبکه نسیم پخش شد. این مجموعه‌ها در حال تولید هستند و شاید مستمر روی آنتن سیما نباشند، اما تولیدشان برای پخش از شبکه نسیم ادامه دارد.

وی با اشاره به بازپخش دوباره این مجموعه‌های نمایشی رادیویی یادآور شد: می‌توان گفت این برنامه‌ها را حدود یک سال روی آنتن نداشتیم و حالا دوباره «نمای رادیو» به شبکه نسیم بازمی‌گردد که شروع آن با «آتش بدون دود» خواهد بود. برنامه نمای رادیو را هم سعی داریم به‌صورت مستمر در کنداکتور داشته باشیم که به صورت مستقیم با ماموریت شبکه نسیم ارتباط دارد.

اشرف به برنامه‌های رادیویی دیگری که قرار است نسخه تصویری شان از شبکه نسیم پخش شود اشاره و عنوان کرد: برنامه‌هایی مثل «صبح جمعه با شما» یا «کوی نشاط» رادیو ایران که جزو برنامه‌های طنز رادیو است از این جمله هستند که همزمان می‌توان تصویر آنها را از رادیو هم داشته باشیم.

وی درباره پخش آیتم‌ها و بخش‌هایی از برنامه‌هایی مثل «خندوانه» در شبکه و وضعیت ادامه تولید این برنامه‌ها هم عنوان کرد: برنامه‌ریزی اینها با گروه تولید است که هر اتفاقی بیفتد اطلاع‌رسانی می‌کنیم اما برحسب اینکه همچنان مخاطب بداند جایگاه این برنامه‌ها در شبکه نسیم است همانطور که گفتید بخش‌هایی از این برنامه‌ها در مجموعه «قلقلک» پخش می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.