Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 37588
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 20 آبان 1401 - 22:11 |

نوجوانان برنامه‌سازان رادیو جوان شدند

نوجوانان برنامه‌سازان رادیو جوان شدند

رادیوجوان در راستای تحول برنامه‌سازی برای نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ برنامه «جورواجور» را روی آنتن می‌برد که نوجوانان قرار است تولیدکننده باشند.

لیدا عرفانیان تهیه‌کننده برنامه «جورواجور» در مورد این برنامه که از رادیو جوان پخش می‌شود به خبرگزاری مهر بیان کرد: در عصر رسانه‌های نوظهور هر فرد یک رسانه است عصری که در آن افراد می‌توانند به وجود آورنده و یا مشارکت کننده در فعالیت رسانه‌ای باشند و از مصرف کنندگی صِرف به سمت تولید محتوا گام بردارند.

وی اضافه کرد: ما در برنامه «جورواجور» نوجوانان مشتاق را عضو باشگاه رادیویی نوجوانان می‌کنیم و بعد از استعدادیابی و آموزش از راه دور، آن‌ها برای هم سن و سال‌های خود برنامه‌سازی خواهند کرد.

وی افزود: تلاش ما این است که طبق هدف اصلی شبکه رادیویی جوان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فردی نوجوانان در هر جای کشور، استعدادیابی کنیم و قطعاً در آینده سرمایه‌های اجتماعی خوبی کشف می‌شود.

عرفانیان در مورد فرم و محتوای این برنامه گفت: با استفاده از تجاربی که در برنامه‌های تعامل محور کسب کردم برنامه «جورواجور»، طراحی و اجرا شد. این برنامه تعاملی توسط نوجوانان و هدایت خانم فاطمه نیرومند از گویندگان قدیمی رادیو اجرا می‌شود.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه تنوع موضوعات از نام برنامه پیداست تصریح کرد: نوجوانانی که عضو باشگاه رادیو جورواجور می‌شوند شماره عضویت کسب می‌کنند توسط عوامل برنامه راهنمایی و آموزش می‌بینند و برای برنامه خودشان نویسندگی، گزارشگری، خوانندگی و برنامه سازی می‌کنند.

وی در پایان گفت: در کنار پخش برنامک‌های ارسالی از سوی شنوندگان ما به معرفی نوجوانانی که با برنامه‌ریزی و تلاش در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند می‌پردازیم. در این برنامه کارشناسان در حیطه‌های مختلف چراغ راهنمای نوجوانان هستند.

«جورواجور» به تهیه کنندگی لیدا عرفانیان و اجرای مجریان نوجوان پویان خالقی، آویسا کاوه و ایلیا دهقان از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن زنده رادیو جوان خواهد رفت.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.