Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 25091
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 25 اسفند 1399 - 12:11 |

«نورباران» شبکه رادیویی تهران در ایام شعبانیه

«نورباران» شبکه رادیویی تهران در ایام شعبانیه

برنامه«نورباران» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران است که به مناسبت ایام شعبانیه از ۲۶ تا ۳۰ اسفند روی آنتن می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «نورباران» عنوان یک برنامه شاد است که به مناسبت فرارسیدن ایام شعبانیه از رادیو تهران می‌شنوید.

با توجه به شب های عید و جشن و شادمانی؛ ایجاد فضایی مفرح و سرگرم کننده برای مخاطب از جمله ضرورت ها و اولویت های برنامه «نور باران» است، علاوه بر این، آشنایی با سنت های قدیمی در اعیاد شعبانیه در روزگاران قدیم، بررسی ضرورت وجود شادی و نشاط در خانواده و جامعه، ایجاد فضای پرنشاط در گفت و گوهایی که با هنرمندان و مخاطبان می‌شود، نیز پیش بینی شده است.

از بخش این برنامه می توان به آیتم های طنز اشاره کرد که شامل برش هایی از استندآپ کمدی‌ها، فیلمها و سریال های طنز است. پروفسور بالتازار نگاه طنزآمیز به مسائل مختلف دارد، چالشهای پروفسور بالتازار در قسمتهای مختلف برنامه پخش می‌شود.

همچنین گزارش هایی از سطح شهر و اماکنی که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مراسم جشن برگزار می‌کنند، روی آنتن می رود.

در برنامه «نورباران» هر شب ارتباط تلفنی با کارشناس مذهبی برقرار می‌شود که پیرامون نقش و جایگاه شادی و نشاط در جامعه و همچنین اعیاد شعبانیه گفت و گو می‌کند. آیتم«سکانس ِخنده» نیز شامل برشهایی از فیلمها، سریالها و برنامه‌های طنز حوزه سینما، تلویزیون و رادیو است.

برنامه«نورباران» به تهیه کنندگی مهدی مجنونی و امیرحسین ثقفی و گویندگی فربد رحیمی مقدم، از ۲۶ اسفند از ساعت ۲۱ تا ۲۳ از رادیو تهران پخش می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.