Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 36791
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 12 مهر 1401 - 10:58 |

نگاهی به سیره عملی امام حسن عسکری(ع) در رادیو فرهنگ

نگاهی به سیره عملی امام حسن عسکری(ع) در رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) در ویژه برنامه “ندبه‌های انتظار” سه شنبه ۱۲ مهرماه، نگاهی به سیره عملی امام حسن عسکری(ع) دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در ویژه برنامه «ندبه‌های انتظار» به مباحثی چون اهمیت اخلاق در کلام امام حسن عسکری(ع) و بررسی امام شناسی از منظر امام یازدهم شعیان اشاره می‌شود. مروری بر زندگی امام حسن عسکری و شرایط آن دوره برای آغاز خلافت امام زمان( عج) نیز محور کارشناسی برنامه است که از کلام حجت الاسلام کیفی بجستانی و زنده یاد حجت الاسلام دکتر اسدالله طاهر رضی تقدیم شنوندگان می‌شود .ویژگی‌های دوران امامت امام حسن عسکری (ع)، خصوصیات اخلاقی ایشان همچون تواضع، معجزات، رهنمودهای حضرت در زندگی و … از دیگر موضوعاتی هستند که در برنامه بررسی خواهند شد.در این برنامه ضمن معرفی ویژگی‌ های شخصیتی و اجتماعی امام حسن عسکری (ع)، نقش ایشان در خصوص آماده کردن افکار مسلمین برای امامت حضرت ولی عصر(عج) نیز بررسی می‌شود. همچنین به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، درباره فرهنگ انتظار و ویژگی‌ های منتظران در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) مطالبی بیان می‌ شود.

ویژه برنامه «ندبه‌ های انتظار» کاری از گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ است که ساعت ۲۲ سه شنبه ۱۲ مهرماه پخش می‌ شود. ‌تکرار این برنامه چهارشنبه ۱۳ مهر ساعت ۸:۳۰ به سمع شنوندگان می رسد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.