Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 20638
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 04 شهریور 1399 - 9:46 |

نگاهی به عملکرد جهاد دانشگاهی در «نقد امروز» رادیو فرهنگ

نگاهی به عملکرد جهاد دانشگاهی در «نقد امروز» رادیو فرهنگ

برنامه «نقد امروز» سه شنبه ۴ شهریورماه با موضوع بررسی عملکرد جهاد دانشگاهی از آغاز تاکنون با حضور دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و محمد سرورین نماینده مجلس و عضو کمیسیون آموزش از رادیو فرهنگ پخش می شود.

نهادهای انقلابی را می‌بایست بنیادها و مؤسساتی دانست که پس از پیروزی یک انقلاب و برای صیانت و پاسداری از آن و هم‌چنین ترمیم بی‌توجهی به برخی از مسائل جامعه، تشکیل شدند و جهاد دانشگاهی یکی از این سازمان ها است که در برنامه «نقد امروز» سه شنبه ۴ شهریورماه عملکرد آن از آغاز تاکنون بررسی می شود .
در این برنامه دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و محمد سرورین نماینده مجلس و عضو کمیسیون آموزش نگاهی گذرا به رویش جهاددانشگاهی از دل تاریخ انقلاب اسلامی داشته و در ادامه ضمن تشریح عمکرد این سازمان فعالیت های انجام شده در سل گذشته را مورد نقو و بحث قرار می دهند.
گفتی است ؛ نام جهاددانشگاهی اولین‌بار در تابستان سال ۱۳۵۹ و در پی تعطیلی دانشگاه‌ها بر اثر وقوع حرکت انقلاب فرهنگی و با الهام از نام جهاد سازندگی (که هدف اصلی خود را سازندگی مناطق محروم قرار داده بود) با هدف بـازسـازی و بهبـود فضـای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها مطرح شد.
برنامه «نقد امروز» کاری از گروه فرهنگ و جامعه شبکه فرهنگ به تهیه کنندگی «مریم مقدسی» ساعت ۱۰:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.