Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 43330
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 22 مرداد 1402 - 11:56 |

نگاهی به فعالیتهای سماوا در ترویج كتابخوانی در رادیو فرهنگ

نگاهی به فعالیتهای سماوا در ترویج كتابخوانی در رادیو فرهنگ

برنامه كتاب بان یكشنبه ۲۲ مرداد ، با نگاهی به اهمیت مطالعه به بررسی فعالیتها و نقش مجموعه سماوا در ترویج كتابخوانی اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا، در برنامه این هفته « كتاب بان» ، «علی اكبر زین العابدین» پیرامون فعالیتها و نقش مجموعه سماوا در ترویج كتابخوانی با محسن نادری مدیر مجموعه سماواگفتگو می كند. ناشر كتاب‌های صوتی «سما» فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز و با همكاری گروهی از برترین گویندگان رادیو، بازیگران سینما و تئاتر و تشكیل كارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های كارگردانی و تدوین آثار صوتی توانسته ده‌ها اثر در قالب‌های كتاب صوتی، پادكست، اخبار صوتی، سریال صوتی تولید كند. این مجموعه از حدود یك سال پیش با نام جدید «سماوا» فعالیت خود را شروع كرده است.
به گفته محسن نادری؛ مدیر سماوا، تیم جدید ادامه‌دهنده كار همان تیمی است كه از سال ۹۳-۹۴ با سوره مهر، تولید كتاب صوتی را آغاز كرده است.
در ادامه نیز درباره چگونگی ترویج كتاب ‌و كتابخوانی دكتر حامد صلاحی مشاور معاون فرهنگی وزیر علوم مطالبی را بیان می‌كند.با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره‌های مروج كتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه‌های تبلیغ كتابخوانی این هفته دكتر سیاوش تات از تاكستان استان قزوین به عنوان مروج فعال درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می‌گوید.برنامه «كتاب بان» به تهیه كنندگی «فریده گودرزی» و با اجرای كارشناسی «علی اكبر زین العابدین» یكشنبه هرهفته ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به همت گروه كتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.