Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 37105
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 28 مهر 1401 - 16:11 |

نگاهی طنز به دنگ وفنگ های اداری در «رادیو صبا»

نگاهی طنز به دنگ وفنگ های اداری در «رادیو صبا»

رادیو صبا در برنامه «دنگ وفنگ» به موضوع ترس از كارآفرینی می پردازد

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا،«دنگ و فنگ» عنوان یكی از برنامه های اقتصادی این شبكه است كه با شعار «الف مثل اقتصاد» در راستای پرداختن به شعار سال با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشكلات تولید در كشور می پردازد.

رادیو صبا دراین برنامه اقتصادی با نگاهی طنزبه نقد و بررسی این دنگ و فنگ های اداری به عنوان موانع جدی تولید در كشور می پردازد.

روز جمعه ۲۹ مهر برنامه «دنگ و فنگ» با موضوع ترس از كارآفرینی راهی آنتن می شود.

كارآفرینی به استراتژیك ترین و مهم ترین ابزار توسعه اقتصادی جوامع پیشرفته تبدیل شده است. ظرفیت سازی برای توسعه كارآفرینی از یك سو مستلزم ارائه آموزش ها و مهارت های كارآفرینی با رویكرد بازار محور و براساس نیازهای جامعه می باشد، اما از سوی دیگر توسعه كارآفرینی نیازمند شناخت و رفع موانع و ایجاد زمینه های مناسب جهت توسعه ی فعالیت های تولیدی و خدماتی می باشد.

شاید بتوان گفت كه كارآفرینان قبل از آنكه رقابـت بخش خصوصی را برای فعالیت های خود احساس كنند، موانعی مانند قوانین و مقررات اداری و انحصارات دولتی را مانع كسب و كار خود می بینند.

برنامه طنز «دنگ و فنگ» با حضور كارشناسان نام آشنای رادیو صبا نیك بختی، گروسی، اسكویی و امیر قشنگم به نقد قوانین ومقررات اداری می پردازد كه مانع راه اندازی كسب و كار می‌شوند.

«دنگ وفنگ» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت۱۶به تهیه كنندگی امیراكبری وبازیگری مهبد قناعت پیشه و نویسندگی ابوالفضل طاهری، سمیرا جعفری و عارفه فتحی تقدیم مخاطبان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.