Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 41828
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 17 خرداد 1402 - 13:25 |

نگاهی طنز به مسئولیت پذیری در «ناصر باش» رادیو صبا

نگاهی طنز به مسئولیت پذیری در «ناصر باش» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه طنز «ناصر باش» بانگاهی متفاوت به موضوع مسئولیت پذیری می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «ناصر باش» یكی از برنامه های طنز این شبكه است كه در آن هرروز ناصر محبی یكی از مسائل و موضوعات روز جامعه را دستمایه شوخی و طنز این برنامه قرار می‌دهد و از منظر های متفاوتی با آن شوخی می كند.

این برنامه روز پنجشنبه ۱۸ خرداد با موضوع مسئولیت پذیری راهی آنتن می شود.

مسئولیت پذیری یكی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر فردی است و تاثیر بسیار زیادی در نوع نگرش دیگران نسبت به شخصیت و عملكرد فرد دارد. اگر در هر محیطی به عنوان فردی مسئولیت پذیر شناخته شوید، دیگران به گونه دیگری بر روی شما حساب خواهند كرد و به بیان ساده‌تر دیگران بیش‌تر به شما اعتماد خواهند نمود. این جلب اعتماد سبب كسب موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌های كاری و فردی خواهد شد.

از طرفی وقتی مسئولیت پذیرتر باشید و دیگران به شما اعتماد كنند، علاوه بر ایجاد حس رضایت فردی، انرژی درونی شما را نیز دو چندان خواهد نمود. همانطور كه می دانید، افراد دارای انرژی درونی هستند كه بخش قابل توجهی از این انرژی، از افكار و احساسات فرد نشأت می‌گیرد و این افكار و احساسات بر عملكرد فرد تاثیرگذار بوده و رفتار او را می‌سازد.

دراین برنامه دربخش های متنوع «بیوگرافی طنز»، «خاطرات ناصر»، «ترانه های طنز » و «ناصر میرزا» با نگاهی طنز به این موضوع می پردازد.
“ناصر باش ” به تهیه كنندگی محمد خسروجردی و نویسندگی ، سردبیری كیارش كمالی فر و با اجرای ناصر محبی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۵ راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.