Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 34450
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1401 - 0:31 |

نگاهی طنز به مسائل خانه و خانواده در «رادیو صبا»

نگاهی طنز به مسائل خانه و خانواده در «رادیو صبا»

رادیو صبا در برنامه خانواده محور« به وقت زندگی» با نگاهی متفاوت به موضوعات خانه و خانواده می پردازد

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه خانواده محور«به وقت زندگی» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ همراه مخاطبان می شود، این برنامه با نگاهی طنز به بیان مسائل و موضوعات خانوادگی می پردازد.
آزاده شاهرخ مهرتهیه کننده این برنامه عنوان کرد، انسان ها در خانواده متولد می‌شوند و خانواده اولین نهاد اجتماعی است که فرد در او رشد می‌کند. به همین دلیل است که انسان از همان ابتدای ورودش به این دنیا با جامعه، فرهنگ، ارزش‌ها و هنجارها انطباق پیدا می‌کند. مراحل اجتماعی شدن تا چندی پیش به دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم می‌شد که توسط خانواده و اجتماع صورت می‌گرفت. با توجه به اهمیت نقش خانواده در جامعه رادیو صبا در برنامه «به وقت زندگی» تلاش می کند با نگاهی متفاوت به مسائل خانواده بپردازد و برای حل معضلات و مشکلاتی که افراد در خانواده با آن روبه رو هستند بهترین راهکاررا از زبان خود مردم از طریق تعامل پیامکی با برنامه وتماس های دریافتی از شنوندگان به مخاطبان ارائه کند.

وی درباره ویژگی های این برنامه گفت: از ویژگی های جالب این برنامه به این می توان اشاره کرد که زمان پخش این برنامه طوری انتخاب شده است اکثریت شنوندگان این برنامه مادران خانواده هستند و مادر در تربیت و هدایت خانواده نقش به سزایی دارد و می توان گفت: این برنامه از طریق مادران می تواند در زندگی افراد تاثیر گذار باشد.
شاهرخ مهر بخش کارشناسی برنامه را بخش های جالب و تاثیرگذار برنامه عنوان کرد و گفت: در پایان هر برنامه تلاش می شود بهترین راهکارها برای حل مشکلات از زبان یک کارشناس ومشاورخانواده با بیانی شیرین به مخاطبان ارائه شود که با پیامک های دریافتی متوجه این شده ایم که مورد اقبال مخاطبان هم قرار گرفته است.
این برنامه روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت با عنوان موضوعی «تغییر سبک زندگی ، معضل این روزها» همراه مخاطبان می شود.
«به وقت زندگی» هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهسا حق پناه و آسیه گرجی و گزارشگری لیلا علاقه مند راهی آنتن صبا می شود.
رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتزبشنوید

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.