Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 40649
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 27 فروردین 1402 - 12:51 |

نگاه طنز «شهر فرنگ» رادیو صبا به مشكلات اقتصادی ازدواج

نگاه طنز «شهر فرنگ» رادیو صبا به مشكلات اقتصادی ازدواج

جنگ رادیویی «شهر فرنگ» بانگاهی طنز به بیان دغذغه های اقتصادی ازدواج جوانان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، جنگ رادیویی «شهر فرنگ» كه هر روز با پخش نمایش های طنز، موسیقی و طنز آهنگ به بیان مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می پردازد.

بیان دغدغه های جوانان یكی از اهداف اصلی این برنامه است، «شهر فرنگ» روز دوشنبه ۲۸ بهمن به سراغ ازدواج جوانان و مشكلات اقتصادی آنها می رود، و از وام ازدواج جوانان می گوید.
در شرایط فعلی جامعه، ازدواج به ‌عنوان یكی از دغدغه‌های اصلی مطرح است. مشكلات اقتصادی همواره در زندگی، گریبان گیر خانواده‌ها به ویژه زوج های جوان بوده و می تواند عامل اختلاف در زندگی گردد.

مشكلات و مسائل اقتصادی كه بر سر راه جوانان وجود دارد به حدی زیاد است كه جوانان را بر سر یك دو راهی قرار می دهد. یا باید قید ازدواج را بزنند و یا تلاش های سختی انجام دهند كه به نتیجه برسند.وام ازدواج از جمله وام های تكلیفی است كه بسیاری از زوج های جوان برای آغاز زندگی مشترك خود برای آن برنامه ریزی می كنند وامی كه از همان ابتدا از میزان مبلغ پرداخت تا شرایط دریافت آن همیشه با سر و صدا همراه بوده و مشكلاتی را در پی داشته است.

«شهر فرنگ» با طنازی به بیان مشكلات وام ازدواج جوانان می پردازد .

این برنامه هر روز ساعت ۹ صبح به تهیه كنندگی احسان زارع، كارگردانی ساجدقدوسیان و اجرای فریبا باقری و هنرنمایی جمعی از بازیگران رادیو تقدیم شنوندگان میشود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.