Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 31343
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 25 آذر 1400 - 23:18 |

هرمز شجاعی‌مهر: می‌خواهم هویت یک نسل باشم

هرمز شجاعی‌مهر: می‌خواهم هویت یک نسل باشم

مجری برنامه سیمای خانواده، دلایل خود از حضور ثابت در یک برنامه تلویزیونی را تشریح کرد.

هرمز شجاعی‌مهر مجری برنامه سیمای خانواده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت‌های ماندگاری این برنامه گفت: خواستگاه اجتماعی همه آدم‌ها خانواده است، بخشی از هویت و شخصیت ما در خانواده شکل می‌گیرد؛  همه ما در خانواده بزرگ می‌شویم،  ازدواج می‌کنیم و صاحب فرزند می‌شویم و دائما این قصه تازه باقی می‌ماند. خانواده همیشه ماندگار و موضوعات آن همیشه به روز است.

وی با بیان اینکه شیوه تعامل افراد خانواده و مسائل دیگر به خاطر تغییرات جامعه دچار تحولات می‌شود،  افزود:  مردم تشنه دانستن هستند از همین رو موضوعات برنامه برای مخاطب جذاب است. براساس درخواست مردم برنامه شکل می‌گیرد و در ارتباطاتی که با مردم وجود دارد و مردم نیازمندی‌های خودشان را با برنامه به اشتراک می‌گذارند و سیمای خانواده شکل می‌گیرد.

این مجری با اشاره به تفاوت برنامه امسال با سال گذشته عنوان کرد: مباحث کلی مثل پزشکی و روانشناسی خانواده ثابتی هستند. خیلی از اتفاقاتی که در خانواده رخ می‌دهد و ما از آن‌ها بی خبر هستیم، مردم به ما می‌گویند و ما بر اساس آن‌ها برنامه‌های جدید را تنظیم می‌کنیم.

شجاعی مهر با اشاره به حضور چندساله خود در سیمای خانواده گفت:  باید صدا و تصویر من شخصیت و هویت داشته باشد و هویت یک نسل باشم. سعی کردم برنامه دیگری را اجرا نکنم و مردم فقط من را در یک برنامه خاصی ببینید. در رادیو و تلویزیون تلاش کردم سیمای خانواده را اجرا کنم، در واقع به خودم، شخصیت، تصویر و صدای خودم هویت خانوادگی بدهم.

مجری سیمای خانواده توضیح داد:مخاطبان سیمای خانواده بیشتر از مباحث پزشکی برنامه استقبال می‌کنند چرا که تلویزیون در دورترین نقاط کشور است و پزشکان متخصص برنامه می‌توانند سوالات آن‌ها را پاسخ دهند. حتی کارشناس‌هایی داریم که روابط و مهارت‌های خانواده را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

شجاعی مهر با بیان اینکه از حضور مجریان جدید و جوان استقبال می‌کنم، ادامه داد: این مجریان باید با یک حساب و کتابی وارد شوند، مجری باید در کلاس آموزش ببنید، در مقابل میلیون‌ها خانواده حرف بزند و توصیه کند؛ پس باید دانش و مهارت آن را داشته باشد. مثل خوانندگی و بازیگری که کلاس دارد، باید اجرا هم همینطور باشد، اما متاسفانه اینگونه نیست.

ابن مجری خاطره‌ای از برنامه را تشریح و عنوان کرد: شعری درباره طلاق خوانده بودم و یک روزی در خیابان زوجی را دیدم که بچه هم داشتند. با من صحبت کردند و گفتند تا  مرحله طلاق رفته بودیم و اتفاقی شعر طلاق را شما را شنیدیم، بسیار برای ما تاثیر گذار بود و به زندگی برگشتیم.

| منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.