Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 22268
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 17 آبان 1399 - 11:33 |

هرمز شجاعی مهر: صداقت در اجرا شاه کلید محبوبیت یک مجری است

هرمز شجاعی مهر: صداقت در اجرا شاه کلید محبوبیت یک مجری است

یکی از پایه های اصلی برنامه های تلویزیونی مجری است. شخصی که بتواند بیننده را تا ساعت ها پای برنامه نگه داشته و اوج و فرود هر برنامه به دست اوست. در سال های اخیر تلویزیون نتوانسته مجری های موفقی را معرفی کند. و به همین علت بسیاری از سلبریتی ها و ستاره های موفق سینما اجرای برنامه های پربیننده را برعهده گرفته اند.

هرمز شجاعی مهر مجری با سابقه برنامه سیمای خانواده تلویزیون در گفت و گو با برنا در مورد دلایل موفقیت اجرای یک مجری گفت.

هرمز شجاعی مهر صداقت با خود و دیگران را شاه کلید ماجرا دانسته و گفت:

به خاطر دارم سروش کلاسی هایی برای آموزش اجرا برگزار می کردو من در این کلاس ها تاکید داشتم که یک مجری و گوینده خوب قبل از اینکه سواد خوبی داشته باشد و یا صدای مناسبی داشته باشد و یا مشخصات دیگری که برای مجری- گوینده لازم است باید شخصیت مناسبی داشته باشد و بداند برای چه قدم در این مسیر گذاشته است. به عبارت دیگر باید با خودش صادق باشد و بداند برای چه به این حرفه روی آورده است.

این مجری با سابقه تلویزیون در پاسخ به این سوال که چرا بسیاری از مجریان جوان بیشتر به دیده شدن در فضای مجازی علاقمند هستند و بعضا روی آنتن حرف هایی می زنند که بی ارتباط به برنامه شان بوده و فقط می خواهند با گفتن این سخنان دیده شوند، گفت:متاسفانه شاید این تعبیر چندان مناسب نباشد ولی کلمه ای را جایگزین ندارم. در فضای بی درو پیکر امروز بسیاری از گوینده های جوان وارد رادیو و تلویزیون شدند و خواستند یک شبه ره صدساله را طی کنند. و در این اوضاع بلبشو ماهی خودشان را از آب گل آلود بگیرند.

وی با ابراز تاسف از برخی رفتارها ادامه داد: متاسفانه این افراد نه تنها محبوب نشدند که جایگاه معمولی شان را در اجرا از دست دادند. مرور زمان و صداقتی که دارید با توجه به دانشی که باید کسب کنید فرد را در نگاه مردم محبوب می کند و ماندگار می شوید.

 

| منبع خبر : خبرگزاری برنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.